JacEr Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Clerks? Full Metal Jacket topper igrunn ganske mye, bare med sersjantens? opplisting av alle minoritene han hater like mye Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Clerks? Full Metal Jacket topper igrunn ganske mye, bare med sersjantens? opplisting av alle minoritene han hater like mye Texas? Only steers and queers come from Texas! Clerks er selvfølgelig korrekt. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Person1: "Now, there`s something in here I can`t identify. Bazel?" Person2: "No" Person1: "Rosemary? Now don`t tell me" Person2: "It`s not that big of a deal." Person1: "It`s safran(!)" Endret 9. august 2005 av Ugly Assassin Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Rosemary's Baby? Vill tipping. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Niks EDIT: Sorry, brøt opprinnelig tre ords-regelen her. Filmen er ikke i ny-film hyllen på utleiesjappa lenger, men skuespillerne er absolutt fremdeles det jeg vil regne som dagsaktuelle, der minst en av hovedrolle-innehaverne(?) er med i en kino-aktuell film. Endret 9. august 2005 av Ugly Assassin Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Nytt sitat, samme film: Mann1: "You´re not gonna take us alive?" Mann2: "That`s right." Mann1: "Great thinking, Joe. How `bout they will not take you alive? You know, I`m flattered that you`ve included me in you`re litte going out in a hail of gunfire kinda concept and everything, but I think you`ve gone nuts, frankly!" Lykke til Endret 10. august 2005 av Ugly Assassin Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg sitter her og ser for meg den scenen hvor det første sitatet er fra, men jeg klarer ikke å komme på hvilken film det er. Grusomt irriterende! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg gjetter Bandits. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Pull the strings, dance! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Pull the strings, dance! Glen or Glenda ? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 I would also have accepted Ed Wood, men Glen or Glenda var faktisk den jeg tenkte på. Versegod. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) One day, lad, all this will be yours. What, the curtains? No, not the curtains, lad, all that you can see stretched out over the valleys and the hills! That'll be your kingdom, lad. Endret 10. august 2005 av Uderzo Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 The Holy grail (Monty Python) Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Har ikke fått bekreftet tidligere sitat, men det kan ikke være andre filmer, så jeg fortsetter. Nytt sitat: "Shut that cunts mouth, or I`ll come over there and fuckstart her head! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Har ikke fått bekreftet tidligere sitat, men det kan ikke være andre filmer, så jeg fortsetter. Du har helt rett Shut that cunts mouth, or I`ll come over there and fuckstart her head! Way of the Gun ? Endret 11. august 2005 av Uderzo Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Slenger inn et nytt et jeg Your ego is writing checks your body can't cash Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Mann: What are you doing alone, girl-child? Jente: My daddy won't let you hurt me. Mann: We'll see! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå