Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Orange County EDIT: kommer ikke på noen sitater jeg kan slenge inn for öyeblikket så jeg slenger stafettpinnen videre til noen andre Endret 8. august 2005 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Naturligvis, ved nærmere ettertanke tror jeg tilogmed sitatet var brukt i reklamen for filmen. Din tur, smårips_eier Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) I was a florist. A florist? Yeah, you know, flowers and shit. Endret 9. august 2005 av Uderzo Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Er ikke det en av politiskolen filmene? husker ikke hvilken. Trur det var han høytårn som fortalte at han var en blomstermann. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Er ikke det en av politiskolen filmene? husker ikke hvilken. Trur det var han høytårn som fortalte at han var en blomstermann. Riktig, fra den første politiskolen filmen. Du skal få rett på den. Din tur Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Now I lay me down to sleepPray the Lord my soul to keep If I die before I wake Pray the Lord my soul to take Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 -night mare on elm street -bibelen -metalica-sandmann oh yes. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Var bare ute etter filmen da men din tur. Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) fyr1: Do you know what they call a Quarter Pounder with cheese in France? fyr2: No. fyr1: Tell him, fyr3. fyr3: Royale with cheese. fyr1: Royale with cheese. Do you know why they call it a Royale with cheese? fyr2: Because of the metric system? fyr1: Check out the big brain on fyr2. You one smart motherfucker. denne er veeeeldig lett btw:ikke ekte navn Endret 9. august 2005 av LIRS Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 pulp fiction er riktig din tur Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 *Tenke* Blue flower, red thorns. Blue flower, red thorns. This would have been much easier if i wasn't colourblind! Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Mann1: "The private will now demonstrate the proper way to give information when connected to the TA-312. See if you can tell me why you can`t control your men. See if you light up tonight. Mann2: "Light him up!" Mann3: "Shut the fuck up, Hicks." Mann1: "Contact.... Never even touched you, son." Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Æsj.. den har jeg ikke sett :'( eller kan ikke huske det der ihvertfall Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 OK, nytt sitat fra samme film: Mann1: "You know what I am Mann2? I`m a butcher. Mann2: "Yeah, we all butchers, Mann1. Mann1: "No, I,m a real butcher. Mann2: "Shit, you haven`t killed anyone yet. Mann1: "God damn it, Mann2, I mean a real butcher. Back home I cut meat. Denne filmen burde ikke være så vanskelig, husker ikke hvordan den gjorde det på kino, men når den kom på video var det filmen "alle" snakket om... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Det er vel ikke Tigerland, med Colin Farrel? Jeg mener å huske noe sånt, selv om det er utrolig lenge siden jeg så den, og den var ikke spesielt imponerende... Endret 9. august 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Riktig, trodde det var umulig å mislike denne filmen... Men, men, hver sin smak Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Riktig, trodde det var umulig å mislike denne filmen... Men, men, hver sin smak Det er ikke snakk om direkte mislik, men som du sier var det mye snakk om den, uten at den var noe annet enn en svært utvannet Full Metal Jacket. I'm not even supposed to be here today... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå