embark Skrevet 6. april 2005 Rapporter Del Skrevet 6. april 2005 Super Troopers Jepp! Your turn... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. april 2005 Rapporter Del Skrevet 6. april 2005 Kjører et sitat for å få opp farten jeg. Burde være temmelig lett. Måtte det være en film? Kommer ihvertfall en film omhandlende den boken snart. Don't Panic Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. april 2005 Rapporter Del Skrevet 6. april 2005 HHGTTG Riktig Din tur!!!! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. april 2005 Rapporter Del Skrevet 6. april 2005 Kjører et sitat for å få opp farten jeg. Burde være temmelig lett. Måtte det være en film? Kommer ihvertfall en film omhandlende den boken snart. Don't Panic Den ble filmatisert som miniserie i 1981 og. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. april 2005 Rapporter Del Skrevet 6. april 2005 Kjører et sitat for å få opp farten jeg. Burde være temmelig lett. Måtte det være en film? Kommer ihvertfall en film omhandlende den boken snart. Don't Panic Den ble filmatisert som miniserie i 1981 og. Det er jeg faktisk klar over. Selger dvd-en på platon i Bergen. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 6. april 2005 Rapporter Del Skrevet 6. april 2005 Var da faktisk min tur, men samme det. As you were. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. april 2005 Rapporter Del Skrevet 7. april 2005 Kjører et sitat for å få opp farten jeg. Burde være temmelig lett. Måtte det være en film? Kommer ihvertfall en film omhandlende den boken snart. Don't Panic Den ble filmatisert som miniserie i 1981 og. Det er jeg faktisk klar over. Selger dvd-en på platon i Bergen. Så kjøp den, den er bra. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. april 2005 Rapporter Del Skrevet 7. april 2005 Nytt sitat: There's only one law - do it first, do it yourself, and keep doing it. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 7. april 2005 Rapporter Del Skrevet 7. april 2005 Babydoll, I've had one bad day. I've been beaten up everytime I turn around. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Jeg tydeligvis ikke den eneste som har sett Sin City-trailern mer enn én gang. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Hvem sier dette ? "My name is Bond, James Bond" Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 (endret) 24-timers regelen. Nytt sitat. A: Do you think she's pretty? B: No, she's a full-on Monet. A: What's a monet? B: It's like a painting, see? From far away, it's OK, but up close, it's a big old mess. Edit: Nei, jeg har ikke sett denne filmen, og har ingen planer om a se den heller. Synes bare det er et morsomt sitat. Endret 10. april 2005 av Jonnar Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 El filmo los Bimbos al barbie? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 El filmo los Bimbos al barbie? No, it might sound like it, but no... You don't have a clue, huh? Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 No, I guess I'm clueless. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 Indeed you are... Go right ahead! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå