haarod Skrevet 5. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) I'm the king of the world EDIT: Sorry, er litt trøtt så jeg glemte reglene.. Unnskyld Endret 5. mars 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2005 Such subtlety......one has to admire it. Hitchhiker's guide to the galaxy? Har bare lest boken så jeg vet ikke om det stemmer. Det stemmer det vettu, Slartibartfast som sier det når Arthur forteller om hvordan mennesker har eksperimentert med musene. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2005 I'm the king of the world EDIT: Sorry, er litt trøtt så jeg glemte reglene.. Unnskyld Titanic Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Slenger inn noe nytt for å få litt liv her jeg: Nothing is over! Nothing! You just don't turn it off! It wasn't my war! You asked me, I didn't ask you! And I did what I had to do to win! But somebody wouldn't let us win! And I come back to the world and I see all those maggots at the airport, protesting me, spitting. Calling me baby killer and all kinds of vile crap! Who are they to protest me? Who are they? Unless they've been me and been there and know what the hell they're yelling about Endret 7. mars 2005 av Icedude Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 7. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) *dobbel* Endret 7. mars 2005 av Feynman Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 7. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 First Blood (AKA Rambo) Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 Det er korrekt!! (En av mine yndlingsfilmer, så det veit jeg!!) Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Har hatt litt modemproblemer og har derfor ikke hatt mulighet til å legge inn nytt sitat. Men i anledningen at Telenor har levert meg noe skitt blir nestet sitat: SHAME ON THEM! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 Holy Grail ni ni ni ni ni Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 I say what I mean, and I do what I say. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2005 Take that underwear off your head, enough is enough Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Krigsfilm fra 1970 Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Kelly's Heroes? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Kelly's Heroes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå