Dorian Gray Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) I love the smell of napalm in the morning! You smell that? Do you smell that? Napalm, son. Nothing else in the world smells like that. I love the smell of napalm in the morning. You know, one time we had a hill bombed, for twelve hours. When it was all over I walked up. We didn't find one of 'em, not one stinkin' dink body. The smell, you know that gasoline smell, the whole hill. Smelled like... victory. Someday this war's gonna end... Apocalypse Now! edit: ser at det ikke var den aktuelle, derfor har jeg ikke ønske.. liker bare den filmen.. Endret 5. mai 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Shichinin of samurai From now on that's how you drive! Seven Samurai faktisk...... Original tittelen er Shichinin no samurai og han skrev det feil fordi han pastet quotet inn i IMDb's søkefelt, slik som alle andre her gjør. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Shichinin of samurai From now on that's how you drive! Seven Samurai faktisk...... Original tittelen er Shichinin no samurai og han skrev det feil fordi han pastet quotet inn i IMDb's søkefelt, slik som alle andre her gjør. det er sant det... sad but true Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) bad boys 1 no no no sorryy denne er vansklig, du bør ha sett noen HK filmer får å klare denne Og det er John Woos Ying "Hung Boon Sik 2 (True Colors of a Hero 2)". Det er altfor lenge siden jeg har sett den, og trengte litt hjelp av imdb for å finne navnet. (but no cheat I tells you) Både mitt og dostojevskis svar er rett. Filmen har begge titlene på englandsk. http://srv1.skittent.net/~johndoe/sorry.wav There_he_goes. One_of_Gods_own_prototypes. A_high_power_mutant_of_some_kind_never_even_considered_for_mass_production. To_weird_to_live, and_to_rare_to_die. Endret 5. mai 2004 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) bad boys 1 no no no sorryy denne er vansklig, du bør ha sett noen HK filmer får å klare denne Det er vel denne som er den aktuelle nå. A BETTER TOMORROW 2 (Innrømmer at jeg måtte søke litt her ) Damn!.... OK: There_he_goes. One_of_Gods_own_prototypes. A_high_power_mutant_of_some_kind_never_even_considered_for_mass_production. To_weird_to_live, and_to_rare_to_die. -> Fear and Loathing in Las Vegas Du har horet, HORET, alle dine idealer i hjel! Kulturamøber.... Tips: Ghita Nørby Endret 5. mai 2004 av dostojevski Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Kulturamøber.... Kom igjen dere som ser skandinavisk film. Det er ikke akkurat min kasse. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 OK, nytt hint. Nå bør den være søkbar...: Adolf Hitler Max von Sydow Sverre Anker Ausdal som Vidkun Quisling Lenke til kommentar
zTab Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 OK, nytt hint. Nå bør den være søkbar...: Adolf Hitler Max von Sydow Sverre Anker Ausdal som Vidkun Quisling Hamsun Nytt sitat: In Nomeni Patri Et Fili Spiritus Sancti Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 the excorsist ? (venter med spørsmål til jeg får det bekfreftet) Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 The Boondock Saints Now you're being rude, and I hate rude people. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Hannibal He fucked me, I'm truly ass invaded Endret 6. mai 2004 av MacManus Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 51st State My_goodness,_and_my_fortress;_my_high_tower,_and_my_deliverer;_my shield,_and_he_in_whom_I_trust;_who_subdueth_my_people_under_me. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Saving private ryan (jeg googlet, unnskyld) Du har vært i syndens bule, djevelens tilholdssted. Du har vært på kafeen! Endret 6. mai 2004 av pebbe Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Søndagsengler. Warum wollen eigentlich alle meine Generale meine Brücken zerstören? Kommen sie, Ludvig. Wier wollen essen. Endret 6. mai 2004 av dostojevski Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Warum wollen eigentlich alle meine Generale meine Brücken zerstören? Kommen sie, Ludvig. Wier wollen essen. Tar en liten sjangse her før jeg stikker og ser "van helsing" som sikkert stinker Jeg tror det er han tyske feltmarshalen i "A bridge to far" som NRK2 akkurat sendte. (Om dette er feil, så er det bare å ignorere min quote) A: Ahhh... from_Russia_with_love, eh?B: I_have_stones_to_sell, fat_to_cheaw_and_many_different_men to_see_about_many_different_ducks, so_if_I_am_not_rushing_you... A: Slow_down_Frankey_my_son, when_in_Rome... B: I_am_not_in_Rome_Doug, I_am_in_a_rush Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg tror det er han tyske feltmarshalen i "A bridge to far" som NRK2 akkurat sendte. Ganz richtig. Sehr gut mein Freund. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 asimilate this En av Star Trek-filmene. You see this? This is a happy face. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 asimilate this Star Trek. Mest sannsynlig First Contact. Ganz richtig. Sehr gut mein Freund. Ja, klar. Nach funf Jahren mit Deutsch, sollte ich es zu verstehen. Tell_me... have_the_lambs_stopped_screaming? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 silence of the lambs (våg å anklag meg for googling, det er en klassiker, sett den hundre ganger) It's all part and parcel of the whole genie gig: phenomenal cosmic powers, itty bitty living space. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå