TanglewoodD Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Var vel Once upon a time in mexico det. Damn you vile woman Er det et sitat fra rocco & russen eller sånn? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Her kommer en ganske lett en "Feel lucky, punk!?" hehe kanskje ikke helt riktig da Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Hehe, lol, lizzm. Kanskje du skal lese reglene i den første posten? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Kill Bill vol. 1 Riktig Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Det visste jeg, så jeg har allerede postet en ny en... Lenke til kommentar
UAM Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Kanskje litt for googlevennlige sitater. Skal likevel ikke gi svar på G2Petters siste oppgave. Den kan andre google seg frem til. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Alle sitater som ligger i "memorable quotes" (som er nesten alle) på imdb.com kan jo googles... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Kill Bill vol. 1 "-Your sunglasses. Give them to him. -Why? -Because he likes them." Synes det hørtes litt Blade ut jeg, men det er vel feil Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Det er feil. Jeg kopierte det fra imdb for å få det riktig, men det skal være "-Your shooting glasses. Give them to him. -Why? -Because he likes them." Kjedelig når det er feil på den siden... Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Yup. Beklager den feilen som snek seg inn, jeg trodde at det som sto på imdb burde stemme. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Everything is a test Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Everything is a test The Recruit Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Får ta en meget lett. Say hello to my little friend! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) ÅÅÅÅÅÅÅ. hva er det igjen a??? EDIT: Det er en al capone film. EDIT2: Er det Scarface??? Endret 3. januar 2005 av PepsiCo Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Scarface. I am not an animal. I am a human being. I am a man. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) The elephant man movie? NY: ååååhhh. en løvetann Edit: glemte man og quote Edit 2: skiftet sitat Endret 4. januar 2005 av PepsiCo Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) The elephant man movie? NY: ååååhhh. en løvetann Edit: glemte man og quote Edit 2: skiftet sitat Sid from Ice age. Genial film. Mhmmm, en løtann. nam! Damn, it's locked from the inside! Endret 4. januar 2005 av MacManus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå