TAAB Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Går ut i fra at det er riktig Denne da : "Av alle de stinkende breiflabber jeg har møtt!!!" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Apocolypse now Ja, det stemmer. edit: kanskje jeg bør slutte å bruke sitater fra den siste filmen jeg så, med tanke på "hva var den siste filmen du så?"-tråden.. Endret 4. desember 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Algron Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 En eller annen Olsenbanden film? Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 nei........tenk...ehh..maritimt Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Monster Torsdag? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Kaptein Sabeltann? Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Selvfølgelig din stinkende landkrabbe!! Kaptein Sabeltann filmen kjøres daglig i dette huset Lenke til kommentar
Algron Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Nytt sitat psilocybe Lenke til kommentar
Algron Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Siden det har gått så lang tid, tar jeg meg den friheten å poste et nytt sitat: C'mon, he's insane. Look. Right now he's probably dancing around in his grandma's panties, yeah, rubbing himself in peanut butter. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) nei Se7en? edit: ? Endret 6. desember 2004 av suzze Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Går utifra at det er rett jeg. Every man dies, not every man really lives. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Etter at stenge-kåte brukere og moderatorer stengte den andre posten får jeg vel bumpe denne 1/2 år gamle tråden med min liste.. Braveheart Litt forutsigbar er du Don't worry. This'll only hurt a lot. Endret 6. desember 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Algron Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 nei Se7en? edit: ? Riktig Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Etter at stenge-kåte brukere og moderatorer stengte den andre posten får jeg vel bumpe denne 1/2 år gamle tråden med min liste.. Braveheart Litt forutsigbar er du Don't worry. This'll only hurt a lot. SpongeBob? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Det er rett, neste quopte Mongo Fury. Siden dette tar så lang tid henter jeg frem et nytt sitat: That's thirty minutes away. I'll be there in ten. Endret 7. desember 2004 av suzze Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Det sitatet mener jeg å huske at jeg har brukt før i denne tråden. Uansett, det er fra Pulp Fiction. Nytt sitat: "Get away from her, you bitch!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå