Infenso Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 nei ikke Narc.. Tittelen består av 2 ord og inneholder blant annet navnet på ett kjent bilmerke. The Adventures of Ford Fairlane? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Japp, det skal være Snickers og Twist! Helt riktig Endret 1. juni 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Da kommer jeg med en ny en. Person 1: There's a uh, big machine in the sky, some kind of, I dunno, electric snake, coming straight at us. Person 2: Shoot it! Person 1: Not yet, I want to study its habits. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det må da være Fear and Loathing? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det må da være Fear and Loathing? Det er selvsagt korrekt! Lenke til kommentar
athorb Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Da kommer en ny en: Have you ever picked your feet in Poughkeepsie? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Was it over when the Germans bomb Pearl Harbor Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Maybe we'll all get really sick. And maybe we'll all die... Sooooooooooooo, let's build a snowman Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Maybe we'll all get really sick. And maybe we'll all die... Sooooooooooooo, let's build a snowman Cannibal! The Musical Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Weehu! Kanskje litt lett denne, men jaja... Person 1: But surely, you can't be serious.Person 2: I am serious. And stop calling me Shirley. Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Airplane!, am I right? Forferdelig. Rett og slett forferdelig. Alt jeg har å si om denne saken. Endret 2. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
athorb Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Da kjører jeg på videre: - Are you going to shoot me? - That depends. Do you see me? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå