Helpel Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 korrekt! Klarer du signaturen in også? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Mission Impossible III, om jeg ikke tar feil? Så den på lørdag. jepp det var den Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) korrekt! Klarer du signaturen in også? The Crow, Når Eric er ute på sitt lille hevn-tokt, måtte tenke meg litt om, for jeg har ikke sett filmen på en god stund. (har den i samlinga). ...Tror jeg ihvertfall. Endret 6. januar 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 yay! da er jeg ikke så senil som jeg trodde. .... er det min tur da? eller har rekkefølgen falt ut? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 ja det er din tur NiXx! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 person a) "How ironic." person b)"I know, I don't even gamble." person a)"No. A mobster with a gay son. That's ironic." Sånn, lykke til! Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Lucky Number Slevin. Ny: "Am I wrong?" Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Det kan da være hvem som helst film Endret 6. januar 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Joda, men har du sett filmen skjønner du hvilken film jeg tenker på. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Stemmer bra det. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 There's more to life than a little money, ya know. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Åå, den krimthrillerene, ute i ødeland! Hva heter'n da.... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ødeland? med tanke på "ya" og hvor mange utallige ganger de sa "ya" i filmen så er det "Fargo" med peter stormare, steve buscemi og co er det ikke? "ya" irriterte meg så inni helvete samtidig som det moret meg. tror det er den i alle fall. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 I like to dissect girls. Did you know I'm utterly insane? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 American Psycho er riktig Athorb, så du har pinnen (?) igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå