Bob_3 The Builder Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 You go, girlfriend Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Yeah. A: Today's a very special day. B: It's just another Wednesday. The calendar's full of 'em. Endret 12. november 2007 av Cerb89 Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Oh, den har jeg hørt. Gammel film, ikke sant? Bogart? Lenke til kommentar
modin Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Gammel, men Hitchcock ikke Bogart, Rear Window. Ok da fortsetter vi med denne: When I was four, just four years old, I went to my mother and I said, "What's this hole in my chin?" - I saw this dimple in my chin in the mirror, and didn't know what it was. And my mother said - get what my mother says - she says, "When you're born, you go on a assembly line past God, and if He likes you, He says,[grabs her cheeks with both her hands] "You cute little thing!" and you get dimples there. And if He doesn't like you, He goes, [presses one finger on her chin] Endret 12. november 2007 av modin Lenke til kommentar
modin Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Five Easy Pieces? Jess Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Noen andre kan ta neste, siden jeg er uten pc for tiden... Endret 21. november 2007 av Bakke Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Da tar jeg sjangsen Tar 2 stykker, (fra samme film) for å gjøre ting litt enklere; -"No, no. No, see this is a really shit idea. You know why? Because it's really obviously a shit idea. " OG S: What's up? J: Nothin'. Got a headache. S: Bad? J: Yeah, it's pretty bad. S: Well, why didn't you say anything before? J: Well, because I didn't think you'd give a shit. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 28 dager senere. Noen andre kan ta neste Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Sikkert tatt 1000 ganger før men alikevel. "Say hello to my little friend!" Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Scarface. Noen andre kan ta neste, ser på fotball. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Faen, gikk dritt med EM-billett. Siden ingen har lagt ut noe, kjører jeg på med The farmers have won. We have lost. Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Faen, gikk dritt med EM-billett. Siden ingen har lagt ut noe, kjører jeg på med The farmers have won. We have lost. Den er fra "seven samurai" fra 1954. Bra film:D Hva med denne? "My mother always said, life was like a box of chocolates, you never know what you're gonna get" Fra en av mine favorittfilmer. Elsker den... :D Lenke til kommentar
athorb Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ingen tvil om at det er Forrest Gump. Ah, now we see the violence inherited in the system. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Monty python and the holy grail? Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 "A minute ago this was the safest job in the world. Now it's turning into a bad day in Bosnia." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå