Kaeso Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 The Usual Suspects? 9162067[/snapback] Riktig! Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Det er en kongefilm! Ny: The rhino is the self appointed fire prevention officer. When he sees a fire, he rushes in and stamps it out. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Det er selvfølgelig riktig, trodde ikke at den skulle bli løst så fort! Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Noen andre kan ta den, første mann til mølla Lenke til kommentar
Groening Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 He just needs a firm hand. Elns. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 "You know, minister, I disagree with Dumbledore on many counts, but you cannot deny he's got style ..." Harry Potter 5 Goscinny Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 "You know, minister, I disagree with Dumbledore on many counts, but you cannot deny he's got style ..." Harry Potter 5 Goscinny 9163750[/snapback] Kremt I know you don't like him, minister, but but you have to admit, Dumbledore’s got style Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 *kremt* Jeg siterte boken, som etter min mening har en enda bedre replikk. Men siden dette er filmforumet, burde jeg kanskje quotet fra filmen og ikke boka. Goscinny Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 ny quote soon? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Vi må få det igang igjen da Oh man, I got glass in my ass! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 To kjente skuespillere i filmen, der han ene har hatt stemmen til en sebra i en animasjonsfilm, og han andre har blitt slått til ridder Lenke til kommentar
Ezmo Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Stemmen til sebraen er selfølgelig Chris Rock, vett bare om 2 kjente skuespillere som har fått Sir, den ene er Sean Connery og den andre er Anthony Hopkins. Sean Connery og Chris Rock har ikke spilt sammen i en film så vidt jeg vet, så da gjetter jeg på den eneste filmen jeg vett om der Chris Rock og Anthony Hopkins spiller sammen i: "Bad Company" Forresten er den Sir tittelen litt omdiskutert pga Anthony Hopkins skiftet statsborgerskap til USA... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Stemmen til sebraen er selfølgelig Chris Rock, vett bare om 2 kjente skuespillere som har fått Sir, den ene er Sean Connery og den andre er Anthony Hopkins. Sean Connery og Chris Rock har ikke spilt sammen i en film så vidt jeg vet, så da gjetter jeg på den eneste filmen jeg vett om der Chris Rock og Anthony Hopkins spiller sammen i: "Bad Company" Forresten er den Sir tittelen litt omdiskutert pga Anthony Hopkins skiftet statsborgerskap til USA... 9191471[/snapback] Du har så selfølgelig rett, men jeg gjorde det litt lett da ^^ Lenke til kommentar
Ezmo Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Kjører på med neste: Welcome to the nightguards, Larry Lenke til kommentar
athorb Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Virker som et sitat som kunne vært fra Nightmare on Elm Street, så jeg gjetter det. edit: selvfølgelig er det ikke det Endret 3. august 2007 av athorb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå