JacEr Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Enda et sitat fra samme film kanskje? Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 "what kind of place is this??" "this is MY house" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 dude...sitatene dine er litt generelle:P Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Hvor lang tid skal det gå før noen kan poste en ny oppgave? Jeg har nemlig en fin en om det er lov å poste ny siden ingen tok den til Kriss-O Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Are you desirable? Are you irresistible? Maybe if you drank bourbon with me, it would help. Maybe if you kissed me and I could taste the sting in your mouth it would help. If you drank bourbon with me naked. If you smelled of bourbon as you fucked me, it would help. It would increase my esteem for you. If you poured bourbon onto your naked body and said to me "drink this". If you spread your legs and you had bourbon dripping from your breasts and your pussy and said "drink here" then I could fall in love with you. Because then I would have a purpose. To clean you up and that, that would prove that I'm worth something. I'd lick you clean so that you could go away and fuck someone else. Endret 28. juni 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hvor lang tid skal det gå før noen kan poste en ny oppgave? 8966030[/snapback] 24 timer etter siste hint Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 24 timer etter siste hint 8966041[/snapback] Flott... da kan noen ta oppgaven jeg kom med Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 What the hell? kan ikke noen i det minste gi opp? Typisk, endelig når jeg klarer å finne en umulig en så går dere videre...... dessuten hvis dere hadde sett den ville dere husket en av sitatene mine.... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Du sier jo selv den er umulig.. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Høres ut som noe lignende Ichi The Killer eller Hanibal? Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hadde du gitt flere hint hadde det jo vart lengre. Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg ga jo så lenge det ble spurt..... dessuten var det vanskelig å finne en uten at den røper filmen helt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Are you desirable? Are you irresistible? Maybe if you drank bourbon with me, it would help. Maybe if you kissed me and I could taste the sting in your mouth it would help. If you drank bourbon with me naked. If you smelled of bourbon as you fucked me, it would help. It would increase my esteem for you. If you poured bourbon onto your naked body and said to me "drink this". If you spread your legs and you had bourbon dripping from your breasts and your pussy and said "drink here" then I could fall in love with you. Because then I would have a purpose. To clean you up and that, that would prove that I'm worth something. I'd lick you clean so that you could go away and fuck someone else. 8966030[/snapback] Det handler om en alkoholiker og den scenen der sitatet er hentet utspiller seg i en bank Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 leaving las vegas med cage. Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Tar en ny en: Life's a box of chocolates. You never know what you're gonna get. Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Helt korrekt! En av dere må bare kjøre igang en ny en.. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Hopper inn med en rask quote fra en bra film. "Russian equipment....American equipment....ALL MADE IN TAIWAN !!" Endret 30. juni 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 å, det kjenner jeg igjen fra Armageddon. svensken.. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 "Friend, some of your folding money has come unstowed" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå