Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 x.men 1 quote: i`ll buy that for a dollar Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 NY: "I'd take pleasure in guttin' you, boy. I'd take pleasure in guttin' you... boy." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 for det første var det min tur,og jeg har alerede satt ut et nytt sitat for det andre så er det the rock for det tredje nytt quote: i`ll buy that for a dollar Lenke til kommentar
Wolfman83 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Det er RoboCop..ferdig med det.. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 X: Ka Ka! Tukki Tukki! Y: Wayne, I think we've established that "Ka Ka" and "Tukki Tukki" don't work. X: Right. Sorry... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 evolution new quote: im tha police,king kong ainnt got nothen on me Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Training Day, er det ikke? Sånn mot slutten et sted, syns å huske det fra da jeg så filmen i går kveld Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Training Day, er det ikke?Sånn mot slutten et sted, syns å huske det fra da jeg så filmen i går kveld 8905014[/snapback] VAAGE SMELD THE RIGHT STUF TONIGT rett var det gitt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Du og du, ikke verst. Kommer med en ny en straks Jente: Seuraava on Petri Suominen.Onks tää joku nimimerkki? ... Eipä juu. Taidat olla aito Suominen. Sitten Mickey Mad Dog. Ole valmis. Suominen ei kestä kauan. Sitten Hannibal. Onko se niinku "Honey Ball" vai "Hannibal". Tar noen denne, beviser det at det ikke bare er jeg som har sansen for finske filmer, som jeg hittil ikke har funnet noen som liker. Engelsk oversettelse i spoiler. Jente: Next, Petri Suominen. Is that a stage name? ... I guess not. You're a genuine Suominen. Then, Micky Mad Dog. Get ready, Suominen won't be long. Then, Hannibal. Is it "Honey Ball" or "Hannibal"? edit: Siden ingen tok den, går jeg ut i fra at finsk film ikke er blant det mest populære her. Sitatet var fra starten av Menolippu Mombasaan fra 2002. Knall film! Og Dani, Ballad of Mad Dogs and Englishmen er så langt fra finsk du kan komme Det er en sang fra Joe Cockers DVD "Mad Dogs and Englishmen", så du bomma grovt med den gitt Endret 23. juni 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 . Ballad of Mad Dogs and Englishmen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 tar den jeg quote: there are evil forces that go bumb in the night, agent myers, and we are the once who bumb back Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hellboy? 8926140[/snapback] ja Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 tar en jeg.... X: "what's for breakfast?" Y: "nothing." x "what??" Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg er tilnærmet sikker på at det ikke er det de sier i The Lord of the Rings - The Fellowship of the Ring på den myra etter Bri, men det skader jo ikke å prøve. Det er uansett ikke veldig langt unna. Goscinny Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) I Ringenes Herre går den slik. What's for breakfeast? You've already had it What about secound breakfeast? (I don't think he's heard about secound breakfeast ) *Begynner å ramse opp diverse hobbitmåltider* Pippin får et eple kastet i hodet. Eplet hadde tidligere et klistremerke på seg, men det har de fjernet i senere tid. Alt etter hukommelsen. Endret 25. juni 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå