The Norwegian Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Cradle 2 the Grave om jeg ikke tar helt feil.. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Se om dere tar denne da! "Ever seen the movie "Casablanca"? Same thing, except no nazis" Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Men in black? Endret 1. juni 2007 av Mr. Bakke Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Tar det som et ja jeg. Ikke så lenge siden jeg så den "Stor kropp, liten hjerne!" Edit: Kansje litt vanskelig, et sitat fra samme film: "Nei, jeg er ikke sur. Det ser bare slik ut når jeg tenker." Endret 1. juni 2007 av Mr. Bakke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) himmelfall? tipper nå altså Endret 1. juni 2007 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Det er nok feil. Edit: Men ja, det er en norsk film Endret 1. juni 2007 av Mr. Bakke Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Tipper en siste gang, Uro? Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Er nok feil dette og. Et hint: Filmen er ikke så ny, kom ut før år 2000. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 asterix og obelix? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Det der høres ut som noe Joner eller Hennie kunne sagt selv om det kan være noen andre også, og jeg er overbevist om at jeg enten har sett filmen eller har den i filmhylla. *gå gjennom norske filmer fra før år 2000* edit: Kan det være Hodet over Vannet? edit2: Etter nærmere ettertanke MÅ det være Schpaaa, som sagt av E-wok. Jeg husker sitatene fra småguttene. "Stor kropp, liten hjerne" sies vel om Emir, muligens av Jonas eller Lille-Jan. "Jeg ække sur, det bare ser sånn ut når jeg tenker" er det vel Jonas som sier et eller annet sted ang. et fancy problem ang. pengemangel eller narkotika. Forøvrig en genial film, med herlig filmmusikk. Endret 2. juni 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå