Gunfreak Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 nope, men nå er du i værtfall i riktig krig Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Hmm, andre verdenskrig. Saving Private Ryan? argh, jeg blander scener når det kommer til krigsfilmer. :S Endret 8. august 2004 av LarsP Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 MYE eldre en SPR. og i min mening mye bedre også, den har kanskje ikke så fine effekter(den er i B&W) men den er kanskje den mest historisk korekte WWII filmen noen sinne Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 men den er kanskje den mest historisk korekte WWII filmen noen sinne HVA? Mer korrekt enn Black Hawk Down? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 ingen som har en brukbar WWII film samling her. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 siden ingen av dere ser ut til å greie det, sier jeg bare svaret The Longest Day Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 siden ingen av dere ser ut til å greie det, sier jeg bare svaret The Longest Day Tipper vi prøver å gjøre det _litt_ lettere fremover. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Siden gunfreaken er litt på latsiden, slenger jeg ut en q. What is this great evil? How did it steal into the world? From what seed, what root did it spring? Who's doing this? Who's killing us? Robbing us of light and life. Mocking us with the sight of what we might have known. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Thin Red Line cut the rope Endret 8. august 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Thin Red Line cut the rope The day after tommorow? Thought that was prety fucking funny didnt you? Word of advise shithead, dont you ever wake up Endret 9. august 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Kill bill vol. 1 ok en kjempe enkel well, i allways thought we had gone a bridge too far Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Thin Red Line cut the rope The day after tommorow? Nope, The Butterfly Effect, men folk driter tydeligvis i å svare riktig før de poster en ny. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 I hans forsvar så kunne den der vært hentet fra MANGE filmer wh1te. Indiana Jones f.eks. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ja, folk driter visst tydelig i å poste en skikkelig quote. Ta en unik quote. Ikke sånn: You wanna go for a ride? LOL Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ja, folk driter visst tydelig i å poste en skikkelig quote. Ta en unik quote. De fleste "unike" sitater finnes på imdb og jeg vil tro at mange her søker der først som sist. ...lol Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) De fleste "unike" sitater finnes på imdb og jeg vil tro at mange her søker der først som sist. Hæ? Hva trenger du imdb til når du har sett filmen og lagt merke til quoten? Hvis jeg quoter " Get busy living, or get busy dying. That's goddamn right.", må du da ty til imdb.com? LOL Endret 9. august 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 De fleste "unike" sitater finnes på imdb og jeg vil tro at mange her søker der først som sist. Hæ? Hva trenger du imdb til når du har sett filmen og lagt merke til quoten? Hvis jeg quoter " Get busy living, or get busy dying. That's goddamn right.", må du da ty til imdb.com? LOL Spiller du dum nå? Christ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå