Gå til innhold

Sitatleken

Togo

Anbefalte innlegg

Kan etter en dypere samtale med Google bekrefte det :) Kom med nytt sitat!

ENDRET: Beklager, jeg var for sen takketvære tabbed browsing :( Kan filmen anbefales? Den høres morsom ut etter det sitatet.

Goscinny ;)

8591054[/snapback]

den er drit god, litt fargo følelse over den, samme type humor, men kanskje litt mer opplagt humor som er lettere å "ta"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Kan etter en dypere samtale med Google bekrefte det :) Kom med nytt sitat!

ENDRET: Beklager, jeg var for sen takketvære tabbed browsing :( Kan filmen anbefales? Den høres morsom ut etter det sitatet.

Goscinny ;)

8591054[/snapback]

den er drit god, litt fargo følelse over den, samme type humor, men kanskje litt mer opplagt humor som er lettere å "ta"

8591089[/snapback]

bra film, uten tvil. er personlig en fan av robert downey Jr. gleder meg til Iron Man filmen med han :w00t:

Lenke til kommentar

Cube.

"Memory can change the shape of a room, it can change the color of a car, and memories can be distorted. They're just an interpretation, they're not a record, and they're irrelevant if you have the facts."

Lenke til kommentar

Eternal Sunshine Of The Spotless Mind, men nå var det min tur da...

Dette er allmenn kunnskap: "That's what all these cripples down at the VA talk about: Jesus this and Jesus that. They even had a priest come and talk to me. He said God is listening and if I found Jesus, I'd get to walk beside him in the kingdom of Heaven. Did you hear what I said? Walk beside him in the kingdom of Heaven! Well kiss my crippled ass. God is listening? What a crock of shit."

Lenke til kommentar

Syns det er på tide med et nytt sitat nå :p

"Most people, ten years from now, same job, same place, same routine. Everything the same. Just keeping it safe over and over and over. Ten years from now... Man, you don’t know where you’ll be ten minutes from now . . ."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...