Gunfreak Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Kan etter en dypere samtale med Google bekrefte det Kom med nytt sitat! ENDRET: Beklager, jeg var for sen takketvære tabbed browsing Kan filmen anbefales? Den høres morsom ut etter det sitatet. Goscinny 8591054[/snapback] den er drit god, litt fargo følelse over den, samme type humor, men kanskje litt mer opplagt humor som er lettere å "ta" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Kan etter en dypere samtale med Google bekrefte det Kom med nytt sitat! ENDRET: Beklager, jeg var for sen takketvære tabbed browsing Kan filmen anbefales? Den høres morsom ut etter det sitatet. Goscinny 8591054[/snapback] den er drit god, litt fargo følelse over den, samme type humor, men kanskje litt mer opplagt humor som er lettere å "ta" 8591089[/snapback] bra film, uten tvil. er personlig en fan av robert downey Jr. gleder meg til Iron Man filmen med han Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 ja, han har en egen stil som passer perfekt til denne rollen, Kilmer og han er et bra team. også liker jeg filmer med narator Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Prøv å gjett denne da. "This room is... green. I wanna go back to the blue room." Veldig kul film... Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Cube. "Memory can change the shape of a room, it can change the color of a car, and memories can be distorted. They're just an interpretation, they're not a record, and they're irrelevant if you have the facts." Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 "I am from Caspiar, an Island in the Caspian Sea. It sunk." hvor fra Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) "Man on the moon" trur eg Endret 13. mai 2007 av mhbakke Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 "The plane crashed. I didn't crash the plane." den da? Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Eternal Sunshine Of The Spotless Mind, men nå var det min tur da... Dette er allmenn kunnskap: "That's what all these cripples down at the VA talk about: Jesus this and Jesus that. They even had a priest come and talk to me. He said God is listening and if I found Jesus, I'd get to walk beside him in the kingdom of Heaven. Did you hear what I said? Walk beside him in the kingdom of Heaven! Well kiss my crippled ass. God is listening? What a crock of shit." Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 sorry at jeg stjal turen din;) litt lite aktivitet i tråden, men back on topic det er vel ikke forrest vel?? Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Lieutenant Dan Taylor fra Forrest Gump ja Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Det er nok godeste Lieutenant "dÆn" Taylor i Forrest Gump, ja. "Lieutenant dÆn. Ice cream!" Nytt sitat? Goscinny Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 denne er vel litt værre..."Have you ever been struck by lightning? It hurts." Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Magnolia Kongebrafilm! Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Syns det er på tide med et nytt sitat nå "Most people, ten years from now, same job, same place, same routine. Everything the same. Just keeping it safe over and over and over. Ten years from now... Man, you don’t know where you’ll be ten minutes from now . . ." Lenke til kommentar
CyMTeC Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Det er ifra Collateral med Tom Cruise og Jamie Fox Bra film, men ikke helt min smak... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå