Goscinny Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Stemmer med Harry Potter. For å si det slik; 14. juli vil det ikke være en av de to siste filmene lengre *glede seg* Goscinny Endret 7. mai 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Groening Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Harry Potter og Ildbegert (Goblet of Fire). Lenke til kommentar
CyMTeC Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Min tur igjen "There's something I've gotta do, Barb. Something I couldn't do while you were here. I tried. You know I tried everything, and I still don't have their attention. Let's hope this elevates their thinking. But whatever happens... ...please don't think less of me." Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Nei, nei, nei. Ingen har svart riktig Harry Potter-film enda. Dog burde det ikke være så vanskelig når en ser at den omhandler edderkopper! Goscinny Lenke til kommentar
CyMTeC Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Harry Potter og Fangen fra Azkaban Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Ja, det er riktig. Nå er det din tur, CyMTeC. Goscinny Lenke til kommentar
CyMTeC Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 OK:) Da prøver jeg med den samme igjen .. blir litt ivrig i svingen ...hehe.. beklager.. "There's something I've gotta do, Barb. Something I couldn't do while you were here. I tried. You know I tried everything, and I still don't have their attention. Let's hope this elevates their thinking. But whatever happens... ...please don't think less of me." Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 The rock? 8558606[/snapback] Ganske sikker på at det er The Rock, så den i går. Enormt bra actionfilm forresten. Lenke til kommentar
CyMTeC Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 The Rock ja En av mine favorittfilmer.. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) "What's the matter, X? Never taken a shortcut before?" Endret 7. mai 2007 av Acolyt3 Lenke til kommentar
CyMTeC Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 "What's the matter, X? Never taken a shortcut before?" 8558799[/snapback] Det er vel fra xXx: State of the Union tror jeg. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Nope, "X" representerer et navn Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Filmen kom i år, hvis det hjelper, og har samme skuespillere som i en annen film hvor nesten det samme sitatet blir sagt. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Du tar feil fordi dere hoppa over meg Ingen som klarer min. et hint til: Det er en actionkomedie! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hmm, hvis ikke det er Hot Fuzz... kanskje Johnny English? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hot Fuzz er helt riktig Din tur shizz kebab (johnny english er ikke fra 2007, E-Wok! Lenke til kommentar
CyMTeC Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Hmmm.... hva med førstemann til mølla med et nytt sitat mellom Alcolyt3 og danielzu?? "Screw etichs" edit: Hva med å holde det litt saklig igjen (så godt som det lar seg gjøre ) og ja.. det gjelder meg også! Endret 7. mai 2007 av CyMTeC Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Ikke når det er Shizz Kebab sin tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå