jahas Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 En ny en: - Veni, Vidi, Vice Hvem sa det og hva betyr det? Lenke til kommentar
CyMTeC Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 En ny en: - Veni, Vidi, Vice Hvem sa det og hva betyr det? 8556296[/snapback] Jeg kom, Jeg så, Jeg vant -Julius Caesar (tror jeg) Står også på trofeet i Unreal Tournament Nytt sitat: "Have you run out of those nice shiny daggers?" Hvam sa det i hvilken film? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Jeg kom, så, vant. - Julius Gaius Cæsar Det er vel ikke fra en film, men fra en historisk person. Det nærmeste jeg kommer er serien Rome, basert på blant annet hans liv. ENDRET: The Lord of the Rings, The Fellowship of the Ring. Goscinny Endret 7. mai 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
CyMTeC Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Nytt sitat fra en bra film " I merely chewed in self-defense. I didn't swallow." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Nytt sitat fra en bra film " I merely chewed in self-defense. I didn't swallow." 8556515[/snapback] The Man Lenke til kommentar
CyMTeC Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Nei.. litt eldre film fra helt i slutten av forrige årtusen. Edit: Jupp.. en av de bedre Connery prestasjonene Endret 7. mai 2007 av CyMTeC Lenke til kommentar
CyMTeC Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Ingen andre som har noen gode?? Et til : "My Morse is so rusty, I could be sending him dimensions on playmate of the month!" Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Beklager for at jeg bryter inn i din rekke av sitater, CymTec, men en del av ideologien i denne tråden er at den som svarer riktig på et sitat, skal få komme med et nytt et Med andre ord er det min tur, men jeg overlater den til jj_89 da jeg ikke har tid akkurat nå. Goscinny Lenke til kommentar
jahas Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 "You can do it, you can do it all night long" Lenke til kommentar
CyMTeC Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Beklager for at jeg bryter inn i din rekke av sitater, CymTec, men en del av ideologien i denne tråden er at den som svarer riktig på et sitat, skal få komme med et nytt et Med andre ord er det min tur, men jeg overlater den til jj_89 da jeg ikke har tid akkurat nå. Goscinny 8556646[/snapback] Var kanskje litt rask der ja... var litt usikker på om det var sånn eller ikke, så jeg sjansa litt på å legge inn dem etter hvert som jeg kom på nye.. "Won't happen again, Sir!" Edit: "You can do it, you can do it all night long" Er ikke dette fra Waterboy? mener jeg har det der ifra Endret 7. mai 2007 av CyMTeC Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Okei, var det ikke min tur nå??! Jo faktisk, det var det. "If you could wake up at a different time in a different place, could you wake up as a different person?" ikke helt ordrett sikkert, men det er sitatet vaffal. Endret 7. mai 2007 av Acolyt3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 må vel være en sandler film, tipper waterboy? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 må vel være en sandler film, tipper waterboy? 8556788[/snapback] Sier at det er riktig, huskr ikke selv om det var fra waterboy eller happy gilmore Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Ganske sikker på at det var Waterboy. Mener sitatet er fra slutten av filmen Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 FIGHT CLUB! Beklager, Acolyt3, så ikke en side tilbake for å sjekke om det virkelig var jj_89 sin tur på toppen av siden her. Goscinny Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Tar en litt enkel en "Spiders... the spiders... they want me to tap-dance. And I don't want to tap-dance!" Goscinny Lenke til kommentar
CyMTeC Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 ..tror det er ifra en av Harry Potter filmene.. ingen anelse hvilken.. Er vel ifra en av de siste to filmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå