Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 kan EN person starte med nytt sitat nå, å bare EN person? Lenke til kommentar
jesse Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 En ny her: "I need you to be cool. Are you cool?" Og fra samme film: "You dont need proof when you got instinct," Lenke til kommentar
jason Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 En ny her: "I need you to be cool. Are you cool?" Og fra samme film: "You dont need proof when you got instinct," 8108918[/snapback] Reservoir Dogs? Lenke til kommentar
jesse Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 En ny her: "I need you to be cool. Are you cool?" Og fra samme film: "You dont need proof when you got instinct," 8108918[/snapback] Reservoir Dogs? 8109030[/snapback] Bingo Lenke til kommentar
jesse Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 En ny: You're in a desert walking along in the sand when all of a sudden you look down, and you see a tortoise.? It's crawling toward you. You reach down, you flip the tortoise over on its back. The tortoise lays on its back, its belly baking in the hot sun, beating its legs trying to turn itself over, but it can't, not without your help. But you're not helping. Why is that? Lenke til kommentar
jason Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 En ny: You're in a desert walking along in the sand when all of a sudden you look down, and you see a tortoise.? It's crawling toward you. You reach down, you flip the tortoise over on its back. The tortoise lays on its back, its belly baking in the hot sun, beating its legs trying to turn itself over, but it can't, not without your help. But you're not helping. Why is that? 8109228[/snapback] I mean you're not helping! Why is that, Leon? Snadderfilm: Bladerunner Lenke til kommentar
jesse Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 En ny: You're in a desert walking along in the sand when all of a sudden you look down, and you see a tortoise.? It's crawling toward you. You reach down, you flip the tortoise over on its back. The tortoise lays on its back, its belly baking in the hot sun, beating its legs trying to turn itself over, but it can't, not without your help. But you're not helping. Why is that? 8109228[/snapback] I mean you're not helping! Why is that, Leon? Snadderfilm: Bladerunner 8111184[/snapback] Bingo Lenke til kommentar
jesse Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Ny: " I dont have time for this Mickey Mouse bullshit". Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Favorittfilmen min "Leon" sagt av GUD Lenke til kommentar
jesse Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Favorittfilmen min "Leon" sagt av GUD 8111309[/snapback] He he. Du var kjapp Lenke til kommentar
jason Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 En ny en: "Excuse me, where are the dying people?" Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) EDIT: Sorry, jason, ikke vært aktiv her i tråden på en stund, leste bare siste posten Endret 8. mars 2007 av JacEr Lenke til kommentar
jason Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 EDIT: Du må klare oppgaven før for å poste ny, jason 8111368[/snapback] Var bare litt treg med å legge inn etter jeg hadde kommet med løsningen. Lenke til kommentar
jason Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Ny oppgave:Why don't you knock it off with them negative waves? Why don't you dig how beautiful it is out here? Why don't you say something righteous and hopeful for a change? EDIT: Du må klare oppgaven før for å poste ny, jason 8111368[/snapback] Kellys helter fra 1970 Lenke til kommentar
jesse Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 En ny en: "Excuse me, where are the dying people?" 8111366[/snapback] Gir opp Lenke til kommentar
jason Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Prøver igjen da: "Excuse me, where are the dying people?" Lenke til kommentar
jason Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 En ny en: "Excuse me, where are the dying people?" 8111366[/snapback] Gir opp 8111426[/snapback] Et lite tips: Skuespillerinnen heter Emma Thompson. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Virker ikke som om det er noen som vet det ... Fant ikke det når jeg googlet engang Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Ok nå er det gått over 24 timer siden sist post og ingen har svart. Da kommer jeg med nytt sitat. Nice try! Det er fortsatt jeg som skal velge sitat. Velger da det samme men med litt fler hint for å hjelpe dere som ikke vet så mye om film: You had the Frankie Goes To Hollywood album before anyone had ever heard of them. And you were the first to realize they were shite. Hint: A.Parker, platekontrakt, shite. 2179933[/snapback] Vet at jeg ikke får velge sitat for dette, men det er vel "The Commitments" det er snakk om? Konge film med masse bra musikk! Endret 11. mars 2007 av Lopen Lenke til kommentar
jason Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Virker ikke som om det er noen som vet det ... Fant ikke det når jeg googlet engang 8122224[/snapback] Det er hentet fra en film som heter "Stranger than fiction". En absolutt severdig film som jeg anbefaler. Will Ferrell gjør en av sine aller beste tolkninger, sammen med en alltid bedårende Maggie Gyllenhaal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå