H.M.Kongen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Det er en med David Spade som jeg så for noen dager siden..Hva heter den igjen tro?? Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Riktig det, men hva heter filmen? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Etter hjelp fra Imdb så kom jeg frem til The Benchwarmers.Jeg husket det ikke uansett hvor mye jeg prøvde så da måtte Imdb hjelpe meg litt..legg ut et nytt du siden jeg juksa. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 hehe, kommer ikke på noe nå.. så bare ta en du Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hey man, you can't be just popping up like that without warning! For a minute I thought you was Chucky. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Sikkert en Child's Play film, siden Chucky er nevnt. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Nei desverre.Ganske ny komedie. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) It might be Little Man ? Endret 2. mars 2007 av Superdan Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 "So many assholes... So few bullets..." Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Det er fra den herlige Ford Fairlane..Jeg har brukt akkurat samme sitat tidligere i tråden.. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Siden jeg er sikker så tar jeg ett nytt et.. Why don't we get you out those wet clothes, and into a dry martini. Lenke til kommentar
jesse Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Reglene er enkle: Den som gjetter riktig hvor sitatet kommer fra skal komme med et nytt et. Jeg starter med et enkelt et: You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person. But every once in a while you just can be a real cunt. 2125318[/snapback] Hvor kommer denne fra? -: "Why are you sitting on your helmets"? -: "So we dont get our balls blown off". Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Reglene er enkle: Den som gjetter riktig hvor sitatet kommer fra skal komme med et nytt et. Jeg starter med et enkelt et: You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person. But every once in a while you just can be a real cunt. 2125318[/snapback] Hvor kommer denne fra? -: "Why are you sitting on your helmets"? -: "So we dont get our balls blown off". 8073277[/snapback] Ah...dette burde jeg vite, men husker såklart ikke nå... er det fra Deer Hunter kanskje? Lenke til kommentar
jesse Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Reglene er enkle: Den som gjetter riktig hvor sitatet kommer fra skal komme med et nytt et. Jeg starter med et enkelt et: You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person. But every once in a while you just can be a real cunt. 2125318[/snapback] Hvor kommer denne fra? -: "Why are you sitting on your helmets"? -: "So we dont get our balls blown off". 8073277[/snapback] Ah...dette burde jeg vite, men husker såklart ikke nå... er det fra Deer Hunter kanskje? 8073281[/snapback] Nei, men scenen er fra et helikopter Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Reglene er enkle: Den som gjetter riktig hvor sitatet kommer fra skal komme med et nytt et. Jeg starter med et enkelt et: You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person. But every once in a while you just can be a real cunt. 2125318[/snapback] Hvor kommer denne fra? -: "Why are you sitting on your helmets"? -: "So we dont get our balls blown off". 8073277[/snapback] Ah...dette burde jeg vite, men husker såklart ikke nå... er det fra Deer Hunter kanskje? 8073281[/snapback] Nei, men scenen er fra et helikopter 8073285[/snapback] Såklart! Apocalypse Now? Lenke til kommentar
jesse Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Reglene er enkle: Den som gjetter riktig hvor sitatet kommer fra skal komme med et nytt et. Jeg starter med et enkelt et: You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person. But every once in a while you just can be a real cunt. 2125318[/snapback] Hvor kommer denne fra? -: "Why are you sitting on your helmets"? -: "So we dont get our balls blown off". 8073277[/snapback] Ah...dette burde jeg vite, men husker såklart ikke nå... er det fra Deer Hunter kanskje? 8073281[/snapback] Nei, men scenen er fra et helikopter 8073285[/snapback] Såklart! Apocalypse Now? 8073296[/snapback] bingo Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hva med denne? I know I've made some very poor decisions recently, but I can give you my complete assurance that my work will be back to normal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå