Gunfreak Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) det er så klart rett, Army of Darkness han sier det vel når han reklamerer for sin "Boomstick" kommer med en ny en jeg da ooh Allllllllll!! trenger ikke epsioden, holder med navnet på serien Endret 7. august 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
master air Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Er det Married with children? Lenke til kommentar
master air Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Nytt sitat: C'mon! You've seen Dog Day Afternoon! You're stalling! Endret 7. august 2006 av master air Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Det er tatt før, men er vel "Inside Man" Lenke til kommentar
master air Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Det er tatt før, men er vel "Inside Man" 6627289[/snapback] Det er riktig. Burde kanskje lest på de forrige sidene før jeg postet, men jeg var for lat. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Adults are like a combination of sadness and phobias. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Eternal Sunshine of the Spotless Mind? Endret 7. august 2006 av Kadmium Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 CORRECT (hater 14-tegns regelen!) Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 It's a beautiful day, and the scent of violence is in the air. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) It's a beautiful day, and the scent of violence is in the air. 6631482[/snapback] Jack of all trades (?) Om det er riktig, er dette neste; Oh really? Maybe I should have a bagel with my coffee? Endret 7. august 2006 av Gnomenz Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Bekreftet at Jack of All trades var rett... Oh really? Maybe I should have a bagel with my coffee? Jeg tror da vitterlig dette er Boondock Saints. Hvis det stemmer, gi oppgaven til noen andre... trenger søvn Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Som sagt er Jack of All Trades riktig. Den siste der aner jeg ikke, dog. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Det er så absolutt The Boonddock Saints. Uttales av Willem Dafoe i det de går av heisen en eller annen gang i løpet av første halvtimen. Beat 'em or burn 'em. They go up pretty easy. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Night of the Living Dead er kanskje det du skal frem til? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Night of the Living Dead er kanskje det du skal frem til? 6632167[/snapback] Stemmer. Hva synes du om den? Personlig elsker jeg den. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Kommer med en ny jeg da. ..I say never be complete. I say stop being perfect, I say let's.. lets evolve! Let the chips fall where they may. Lenke til kommentar
dask Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) sett pengene min på Fight Club Den filmen eie så utroli mye... her kommer en tung en... Måtte bare ta den.. var så utrolig morsom Mamma kalte mæ aldri feit... ho kalte mæ bare hæsli Hint: tidligere nevnt i tråden (ja jeg tror den er så tung:p) Endret 17. august 2006 av dask Lenke til kommentar
dask Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 hmmm.. var vel litt for tung.. tar en ny en da.... What I mean, sir, is if you was to put me with this here sniper rifle anywhere up to and including one mile from Adolf Hitler... with a clean line of sight... well, pack your bags, boys. War's over. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) saving private ryan da jeg vet det er riktig poster jeg ny Ya smoke this shit so to escape from reality? Me, I don't need this shit. I am reality. There's the way it ought to be, and there's the way it is. Endret 17. august 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå