Christian86 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Håper det var bra nok emne, nå over på saken. Har fått tak i Smartmovie, men sliter med en liten ting. Når jeg skal legge over filene med .avi endelse så får jeg beskjed om at disse ikke er tillatt i målmappen. Forslag på hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Du kan feks. legge de i document eller other mappen. Der blir de godtatt Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Får beskjed om Denne filtypen er ikke tillatt i målmappen Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 gå inn på min p900 (skrivebordet) bare lim inn på minnekortet så legger den seg i den mappen som passer Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 det er det jeg gjør. Prøvde å sende via BT, men straks programmet åpner seg så låser den seg. Tror det ligger i at jeg plasserte det på minnekortet da Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 jeg bruker minnekort leser og da legger jeg bare filene rett i video mappen Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 vel jeg lurte den tilslutt hehe. Får snart travelmate med MS leser så får bare være tolmodig. Noen som vet om unrealplayer 1.x versjonen støtter .ogg? Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 vis den ikke gjør det kan du vel bare laste ned version 2.X (er vel gratis oppdatering?) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 noen som har en link til oppdateringen? eller til de som lager programmet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå