Wizendraw Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg har (som noen sikkert allerede har fått med seg) tenkt å kjøpe hovedkortet DFI LANparty PRO875P... Det jeg lurer på er om det er plass til vannkjøling på CPUen der... Håper noen kan hjelpe Bilde av HK (beklager hvis bildet ble litt stort, første gang jeg bruker bilde ) Bilder av vannkjøingsblokk Som dere ser er Sokkelen ganske inneklemt, og den vannkjølingsblokka er ganske stor... Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Tar sjansen på å bumpe litt jeg Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Virkelig ingen som vet? Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Etter en kjapp runde meg paint har jeg laget en liten skisse der du ser monteringen av blokken. Dette bildet viser ikke riktige størrelser, men det viser at det neppe blir noen problemer med monteringen. mvh Espen Lenke til kommentar
Purify Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Etter en kjapp runde meg paint har jeg laget en liten skisse der du ser monteringen av blokken. Dette bildet viser ikke riktige størrelser, men det viser at det neppe blir noen problemer med monteringen. mvh Espen Den er jeg uenig i, synes den ser stor ut. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hmm, ser ut som om den kanskje kan krasje med den lille ATX'en ved Dimm-slotsene.... Jeg bare tror.., se på målene da, kanskje det er en med det HK'et her på forumet som hadde giddi å målt litt hvis trådstarter gir målene på CPU-blokken.. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hva med å sende en mail til dem som produserer kjøleblokka? TaZ Lenke til kommentar
OldDuke Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hallo, jeg trur ikke det blir noe problem.. Har hatt samme kort på et VapoChill og det var null problemo der, har selv WaterChill nå og størrelsen er ikke rare greiene! Men jeg ville valgt et annet hovekort, DFi var vel det værste kortet jeg har vært borti. Fulgte jo med en masse tjafs da, men det er vel hovedkortet du er int. i? Lenke til kommentar
intercool Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg har waterchill blokk på mitt NF7-S v2.0.. Og har testa med magnum blokk begge to passe på dette hovedkortet, tviler sterkt på at du kommer til og få noen problemer. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Den passe, det kan eg lova Til og med uten og ha prøvd. Som du ser på bilde er det ingen kondensatorar i vegen for blokka di. Bare med socket-a der har vert litt problem med waterchill blocka. Men i ditt tilfelle går det nok bra! Svar på eit spm til: Det pleier ikkje å væra så store avstandane mellom vannblokka og forskjellige "duppedittar" på hovedkortet, men stor nok Endret 4. mai 2004 av The_Creator Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Ok, takker for alle svar Ser jo ut til at det passer, etter den tegninga å dømme Men jeg ville valgt et annet hovekort, DFi var vel det værste kortet jeg har vært borti. Fulgte jo med en masse tjafs da, men det er vel hovedkortet du er int. i? Det jo selvfølgelig primært hovedkortet jeg er ute etter, men bundelen trkker jo ikke akkurat ned heller da Jeg fant en test av PRO875B, og det får 98% score der... Skal visstnok være konge å overklokke med. Kanskje du kunne utdype litt mer hva det var som var dårlig med det? Lenke til kommentar
OldDuke Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Nå var det jo første generasjons kort jeg hadde(kjøpt i mai i fjor). Opplevde det som enormt vanskelig å overklokke, selv med Vapochillen. Hadde et Abit IC7-MAX3 kort som jeg fikk overklokket min 2,4 til 3,2 med ordinær vifte. Med DFI kortet fikk jeg den stabilt på 2,7 på vappoen! Synes også at et selskap som lager hoved kort burde være flinkere med bios oppdateringer, kom ikke ny før i Jan i år.. Kanskje det bare var mitt kort( leste jo endel tester jeg oxo før jeg kjøpte) som var et mandags kort, men lysta til å kjøpe flere DFI kort er ikke til stede! Uansett lykke til med valget ditt! Oldduke Lenke til kommentar
It's me Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Dobbelbumping samt feilposting. Overklokking har sin egen kategori under "overklokking". Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg