bazzo Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hvordan kan jeg sende brukere til forskjellige mapper eller filer. Eks. En bruker logger seg inn. Brukeren skal havne i en egen mappe til sin egen side. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Web-design, HTML og CSS Sorry hvis det ble litt skarpt. Endret 3. mai 2004 av SirIce Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) For å utdype det litt mere enn SirIce gjør over.. (ikke alle som vet at man må bruke serverside web-programmering for å få til slikt, og at det ikke går under "Web-design, HTML og CSS" på forumet...) bazzo: dette bør du bruke serverside web-programmering til.. php, asp, cfml, jsp, cgi/perl, +++, du har mye å velge mellom, og det finnes deler av forumet for flere av disse.. (Under programmering) Du kan bruke .htaccess til å gi brukere passord-beskytta mapper, og hvis du ønsker å gjøre det, vil jeg anbefale et google-søk på ".htaccess password directory" eller noe i den dur... (Kan desverre ikke hjelpe deg der selv da jeg har lite peiling på akkurat det..) Godt mulig du vil finne php-artikler eller tutorialer til hvordan gjøre dette.. Lykke til! Endret 3. mai 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Begynner å bli litt lei av den "kom deg til rette forumet og spør der, din tulling"-attituden til en del her, hver gang noen feilposter litt. Det går da an å si det på en fin og foruftig måte. Eller? Nok fra meg. EDIT: Les igjen bazzo, den var ikke til deg. Endret 3. mai 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Sorry! Skal prøve å få hjelp en annen plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå