Straydog Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Har et brev på 48gram jeg skulle ha sendt (innenfor Norges grenser). Noen som vet hva jeg må kline på av frimerker? (evt hvor jeg kan se en tabell over prisene) (var inne på posten.no, men det stod jo f*** meg ikke noe sted...) edit: leif Endret 3. mai 2004 av Straydog Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Tja, står det ikke her da? Edit; linker til den generelle slik at den har litt mer nytteverdi. Regner med at du klarer å klikke deg inn på A-post selv. Linken finner du forøvrig i menyen under privat på forsiden. Overraskende nok heter linken priser Hvis du oppfatter meg som litt sarkastisk så er det fordi jeg er det. Tviler sterkt på at du har lett på posten.no uten å finne dette... Endret 3. mai 2004 av enden Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Jo, hahaha.. faen hva er det jeg maser om a... Var faktisk på den siden, men jeg trodde det var priser på konvolutter og annet rekvisita.... Thnx.... *urk* (u may delete this post) hehehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå