Red-FoX Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 har en barebonemaskin med en 200 watts strømforsyning.. trenger grafikkkortet mer strøm? virket som om War3 lagget litt da jeg instalerte komponentene i barebonemaskinen... Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Du må nok fortelle litt mer om hvordan skjermkort du har osv. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hvis noe lagger er det neppe PSU sin feil. Jeg mener mange overdriver mye med hvor mange watt som trengs. Selv har jeg en 300W PSU som driver 3 hardisker, cdbrenner, skjermkort(med egen strømkontakt), tvkort, lydkort, nettverkskort i tillegg til cpu/mobo. Lenke til kommentar
jonni_70 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Mitt gainward geforce fx 5900 ultra/1100 2.8 ns krever minimum 250 watts. Jeg har akuratt 250 watts strømforsyning og det fynker helt fint Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hvis noe lagger er det neppe PSU sin feil. Jeg mener mange overdriver mye med hvor mange watt som trengs. Selv har jeg en 300W PSU som driver 3 hardisker, cdbrenner, skjermkort(med egen strømkontakt), tvkort, lydkort, nettverkskort i tillegg til cpu/mobo. Det er hvor mange watt man kan dra fra +12v som er viktig . Synderene er vanligvis overklokket CPU + VGA kort med molex . En 400W eller høyere ratet kan godt ha dårligere max draw på +12v enn en god 300w . Skjønner ikke at folk ikke har fått med seg dette .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå