Kenny000 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Kom over denne artikkelen på dagbladet. Kongehus da! Sånn vil jeg ha det en vakker dag! (kanskje litt mer avansert) Drømmehus for teknonerder Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Oppvarmede toalett ster Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Følger dama med? Det er en robot! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Oppvarmede toalett ster hva? jeg stoler jo på at is ringen skal vekke meg når jeg dumper nedpå den om morgenen! hva kommer til å skje nå? jo jeg sovner på dass elns! og hvem har behov for å sjekke blodtrykk/puls på dass egentlig? "forsiktig nå, må ikke "presse" for hardt, ok?" Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 og hvem har behov for å sjekke blodtrykk/puls på dass egentlig? "forsiktig nå, må ikke "presse" for hardt, ok?" Hahahaha! Travle tekno folk har ikke tod til så mye. Så når de først sitter i ro, kan ligesågodt ta blodtrykket.... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Genialt rom! Slik skal jeg ha, men med Donald Duck på LCD skjerm forand meg på dassen. - Leser altid det på dass jeg. Hvorfor veit jeg ikke Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Genialt rom! Slik skal jeg ha, men med Donald Duck på LCD skjerm forand meg på dassen. - Leser altid det på dass jeg. Hvorfor veit jeg ikke Fordi Donald Duck er genialt, bedre enn Harry Potter... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Genialt rom! Slik skal jeg ha, men med Donald Duck på LCD skjerm forand meg på dassen. - Leser altid det på dass jeg. Hvorfor veit jeg ikke Fordi Donald Duck er genialt, bedre enn Harry Potter... Er nok lagt litt mer arbeid og fantasi i Harry Potter. Men..."Det enkle er ofte det beste" Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Oppvarmede toalett ster det hadde vært digg det Lenke til kommentar
Paull Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 hva? jeg stoler jo på at is ringen skal vekke meg når jeg dumper nedpå den om morgenen! hva kommer til å skje nå? jo jeg sovner på dass elns! Er sikkert en liten robot-arm under ringen som merker om du dupper av, og kan dra deg litt i snabben og si "Våkn opp!" Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 neh, kunne fort ført til misbruk av gjester som ikke vet bedre Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 hva? jeg stoler jo på at is ringen skal vekke meg når jeg dumper nedpå den om morgenen! hva kommer til å skje nå? jo jeg sovner på dass elns! Du våkner nok når det brenner i ræva. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Håper det følger med. Tror det. Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Data på do *tenke* Hadde vært fint med nedkjølt datastol*varm i rumpen* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Og jeg som har ventet hele livet på et hus der jeg kan ta blodtrykket når jeg går på do... Får lære meg koreansk jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå