Joachim_F Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hvis du ønsker å ta en rask sniktitt på dette innovative onlinespillet kan du laste ned en demoklient som gir deg tilgang til å spille Guild Wars under E3-messen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Ahh... Guild Wars virker så utrolig tøft det. Hvis det er så bra som det jeg har lest om det, så kommer dette til å bli den første virkelige Diablo II killeren! Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Ahh... Guild Wars virker så utrolig tøft det. Hvis det er så bra som det jeg har lest om det, så kommer dette til å bli den første virkelige Diablo II killeren! Håper det, for diablo 2 er evig morro Har hørt mye godt om GuildWars, ser virkelig frem til dette spillet Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Guild Wars vil ikke komme med noen form for abonnementsavgift. dette virker bra. eg ser fram til dette Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 skal nok prøve detta tror jeg.. bra at det ikke er avgift.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg