TDK Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Noen som vet om RivaTuner etc vil støtte disse nye kortene right off, eller må vi vente på nye versjoner? ATItool støtter de nye kortene ihvertfall... Lenke til kommentar
magio Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 På tide å få noe annet enn geforce ddr 32mb Lenke til kommentar
genesis Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 radeon x800XT med dobbel DVI ut får håpe man ser dobbel DVI lanseringer Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 På tide å få noe annet enn geforce ddr 32mb Hehe sier du det, jeg sitter her og spiller UT2k3 og UT2k4 med et gammal skralt Creative GF2-GTS 32MB. Jaja, over fire aar som jeg har overlevd med et slikt kort. Jeg sikler saa mye etter ett nytt kort, skulle gjerne hatt et gfx, siden det er billigere(?), vel det blir vel nok et ATI kort, tar jo bare en kort plass, fin-fint i em Shuttle. Frankie Singapore Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 *spent* synest vi er på overtid, stillingen er 1-1 og det ene laget presser som bare faen...men hva slags lag?? Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Har hørt masse PR propaganda om både kortene fra ATI og Nvidia... Gleder meg til både når de blir lansert, og til å se tester hvor kortene blir sammenlignet Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 På tide å få noe annet enn geforce ddr 32mb Om dette er pcen din: P3 794MHz 128MB SD-RAM GeForce 256 32MB IBM Hovedkort 20GB Harddisk Windows 2000 SP4 Så tror jeg det nesten er på tide å bytte ut alt. Lenke til kommentar
Gambler FEX online Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 På tide å få noe annet enn geforce ddr 32mb Hehe sier du det, jeg sitter her og spiller UT2k3 og UT2k4 med et gammal skralt Creative GF2-GTS 32MB. Jaja, over fire aar som jeg har overlevd med et slikt kort. Det går bra, UT2k4 krever mest CPU enn 3d kort. Man kan skru teksturene veldig lavt... Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 fant nettop et bilde av X800`s prestasjon i farcry: http://server6.uploadit.org/files/TwinkeMasta-FC_2.jpg ok.. litt fake da:P alle har sikkert sett det alt Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Det bilde hadde jeg ikke sett, kult, men GUI'n passet liksom ikke inn i et slikt bilde... des,OUT! Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Helvete... Tenk om det blir slik i virkeligheten da Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Onkel Tom var visst litt for tidlig ute. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Onkel Tom var visst litt for tidlig ute. Jepp Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Onkel Tom var visst litt for tidlig ute. Jepp Disse må tas med en stor klype salt. Tomshardware er vel ikke helt "reliable source" angående dette, og i tillegg så har de brukt uoffisielle drivere. De highlighter de offisielle driverene med grønt i det minste. Venter på anandtech eller Beyond3D's omtaler i dag Lenke til kommentar
LoS Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 fant nettop et bilde av X800`s prestasjon i farcry:http://server6.uploadit.org/files/TwinkeMasta-FC_2.jpg ok.. litt fake da:P alle har sikkert sett det alt *glede seg til vi ser slik grafikk på pc* Blir spennende med nye kort, blir det ikke en eller annen bærbar på meg, så blir det ny "mainframe" pc her, ingenting er bedre enn alt helt splitter nytt! Bare bli ferdig med alt som er dyrt for tia, billappen er jo ett ran i seg selv. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 radeon x800XT med dobbel DVI ut får håpe man ser dobbel DVI lanseringer Hva søren skal jeg med doble dvi-utganger, trenger jo ikke to skjermer. Eller gjør jeg det? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Kanskje ikke deg, men noen gjør det. (Ikke meg, akkurat nå heller) Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) den gule kontakten bakerst på bildet ligner på en slik kontakt der man kobler til ledning på lydkortet... Hva gjør den der? Ifølge vår alles kjente onkel Tom, ser denne kontakten ut til å være en tilkopling for videoinngang, for dem som vil ha tilkoplingen for dette foran på kabinettet i stedet for bak. Kjekt for dem som bruker videoinngangen til å kople til et analogt videokamera o.l. Merk at man bare finne denne kontakten på VIVO-modellene av X800. Endret 5. mai 2004 av EviLEddiE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå