Gå til innhold

Snart klart for Radeon X800

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Basus: Du kan eventuelt oppgradere strømforsyningen til en Shuttle SilentX 250W, dersom du vil sikre deg at systemet får nok strøm. Med tanke på hvor mange Shuttle-eiere m/200W PSU som fint kan kjøre et 9800XT, burde en PSU på 250W være godt nok for et X800.

Henter mitt eksemplar på posten idag, denne skal installeres i min Abit DigiDice (som originalt bruker samme 200W PSU som de fleste Shuttle-systemer). Kanskje det blir en X800 på meg likevel? Får vel se på omtalene og benchmarkene først da...

Endret av EviLEddiE
Lenke til kommentar

"OPP TIL" dobbelt så raskt som R9800Pro? Jeg lurer meg på om ikke nVidia stikker av med det lengste strået her likevel, jeg. På den annen side ser kjøleren fra ATI temmelig mye mindre ekstrem ut enn 6800-kjøleren, så der vil jo X800 ha et fortrinn.

Nei, fysj, nå spekulerer jeg, men det blir spennende å se.

Lenke til kommentar

Spennende... Nå spørs det om ikke mitt aldrende 9700 Pro kort skal byttes ut. Ikke for at det ikke duger, men jeg hoppet over 9800 serien og sikler (forståelig nok) etter Radeon x800 fra ATI.

Men prisen da? Dette vil jo koste skjorta (+/-4000), men det koster å være kar...

des,OUT!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...