TheIlluminated Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Tror det er på tide å bytte ut R9600 Pro kortet mitt, kan bli greit å få noe slikt i min Shuttle ettersom jeg tviler at min PSU klarer nVidia kort ved tanke på strøm og at det mest sannsynlig ikke er plass til noe slikt heller. Gleder meg til tester! Lenke til kommentar
Tfosheim Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Snart klart for Radeon X800 Bilder, salgsdata og detaljert informasjon har funnet veien til nettet i dagene før ATI lanserer R420. Og som vanlig har det dukket opp en nettbutikk som ser muligheten i ett og annet tidlig salg. Les artikkelen her Lenke til kommentar
[Protus] Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Full DX9-støtte? En liten ide: Hva med å gi brikken full DX9C-støtte så kanskje vi kan se at utviklingen går litt fremover, begynner å bli møkka lei av dette her. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Basus: Du kan eventuelt oppgradere strømforsyningen til en Shuttle SilentX 250W, dersom du vil sikre deg at systemet får nok strøm. Med tanke på hvor mange Shuttle-eiere m/200W PSU som fint kan kjøre et 9800XT, burde en PSU på 250W være godt nok for et X800. Henter mitt eksemplar på posten idag, denne skal installeres i min Abit DigiDice (som originalt bruker samme 200W PSU som de fleste Shuttle-systemer). Kanskje det blir en X800 på meg likevel? Får vel se på omtalene og benchmarkene først da... Endret 3. mai 2004 av EviLEddiE Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Soon now... Soon! * glede seg til å se benchmarkene * Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 "OPP TIL" dobbelt så raskt som R9800Pro? Jeg lurer meg på om ikke nVidia stikker av med det lengste strået her likevel, jeg. På den annen side ser kjøleren fra ATI temmelig mye mindre ekstrem ut enn 6800-kjøleren, så der vil jo X800 ha et fortrinn. Nei, fysj, nå spekulerer jeg, men det blir spennende å se. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Det eneste som irriterer meg er at dem ser ut til å tenke "big is better" når det bare er irriterende. Husket mitt GF4 Ti4400, for en lengde! Men det var gyldne tider. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Spennende... Nå spørs det om ikke mitt aldrende 9700 Pro kort skal byttes ut. Ikke for at det ikke duger, men jeg hoppet over 9800 serien og sikler (forståelig nok) etter Radeon x800 fra ATI. Men prisen da? Dette vil jo koste skjorta (+/-4000), men det koster å være kar... des,OUT! Lenke til kommentar
viranth Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Må vel få byttet ut mitt GF4 ti4800 SE til høsten da tenker jeg, håpe at prisene faller litt, så ikke alle pengene jeg tjener i sommer vil gå med til å kjøpe "bare" et gfx kort. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 hvem av kortene er best av Radeon eller nvidia? Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Ahhh, endelig kommer skjermkortene mer eller mindre på plass. Da gjenstår bare testene så skal jeg kanskje kjøpe nytt. Mitt Radeon 8500 -> 9100mod er ikke det kraftigste akkuratt. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 og lover testresultater allerede i morgen må si jeg er spent på dette Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Blir spennende ja,får se etter testene er kommet om det er noe vits i å bytte kort. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Noen som vet om RivaTuner etc vil støtte disse nye kortene right off, eller må vi vente på nye versjoner? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg håper kortene fra ATI selv når det norske markedet. Det ser lekkert ut. Vil heller ha et lite, kraftig kort som kun opptar en kortplass istedet for de tunge drogene som nVidia kommer med. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 For min del spiller ikke det noen rolle da jeg bruker vannkjøling og da går det jo med 2 plasser uansett. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Fint det ser ut til å være litt mer beskjedent med tanke på kortplasser. Jeg trenger ganske mange kortplasser, og om grafikkkortet tar to kan det være avgjørende for ikke å kjøpe det. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Nå har vi en spennendes tid i møte. Gleder meg noe sykt. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 den gule kontakten bakerst på bildet ligner på en slik kontakt der man kobler til ledning på lydkortet... Hva gjør den der? Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Stusset også på den gule kontakten. Den er jo bare på det bildet fra The Inquirer og ikke på "Det første "offisielle" Radeon X800-bildet". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå