nesJe Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Er det noen som vet/kan kommandoene man skal skrive i console filen for å få ned pingen? jeg har 850 kb linje og pingen ligger på rundt 80-100??noen som kan det?jeg er noob på datamaskiner så forklar meg godt..takk for alle svar. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Skriv: Rate 25000 cl_updaterate 101 cl_cmdrate 101 (I consol) Neste gang husk: Bedre topic (denne blir sikkert stengt) Søk etter like tråder, fins mange om samme tema. Velkommen til forumet forresten Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Ehhh... hva er vitsen med lavere ping? Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 å se motstanderne så fort som mulig? Lenke til kommentar
analvakum Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 cl_updaterate og cl_cmdrate skal være 100 . De representerer infoen som blir sendt/motatt i sekundet , og verdien skal ikke overskride serverns fps(default 100) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå