Bazze Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Hei Jeg har hatt P900 noen dager nå, og har noen spørsmål: 1. Bruker Bluetooth mye batteri ved å være "aktiv" ? 2. Hvordan kan jeg endre snarvei menyen du får opp ved å velge iconet helt til høyre (i flipp lukket modus) ? 3. Hvor kan jeg finne gode "nytte" programmer til P900 ? 4. Hva er "grei" kvalitet på MP3 filer som skal spilles (for å spare plass) ? Tror det var alt. Takk for svar. Endret 3. mai 2004 av Bazze Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 1. tror ikke Bluetooth bruker masse når den står på,men når den sender og motar bruker den en del...(den bruker selfølgelig litt mere) 2.først må du opne flippen så gjør du følgene Kontrollpanel ---> enhet ---> programmsnarveier ---> flipp åpnet\ flipp lukket 3. bare søk på google... Noen programmer : -Sman samma greiene som er når du trykker ctrl+alt+delete på pcen din (du kommer til og spare masse strøm med og lukke programmer som er active i bakrunnen som KAMERA bruker masse strøm) -smartmovie bra vidio program dom du sikkert har lest om her på forumet -total irRemot styrer feks. TV,video,dvd spillere anlegg recivere osv (funker ikke på alle ,men det er morro) -EScummVM gjør så du kan spille gammle lucas art spill som MONKEY island 1 og 2 sam and max osv trenger igrunn ikke mere en det jeg har bare et parr verdiløser spill som SNAKE osv 4. MP3 er har jeg ikke greie på Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 4. Hva er "grei" kvalitet på MP3 filer som skal spilles (for å spare plass) ? Tror det var alt. Takk for svar. For å spere plass kjøper du deg unrealplayer, og #1 CD ripepr så ripper du cd'ene dine til ogg filer og fører over tiøl telefonen så kan du åpne de med unrealplayer. Du kan få sangene ned til omtrent halvparten av en mp3 fil Lenke til kommentar
Greenleaf Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Er en splitter ny eier av P900. Hvor kan jeg finne de programmene? Finnes det noe som kan beskytte skjermen mot riper, hvor får jeg kjøpt det? Endret 9. mai 2004 av Greenleaf Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Er en splitter ny eier av P900. Hvor kan jeg finne de programmene? Finnes det noe som kan beskytte skjermen mot riper, hvor får jeg kjøpt det? søk på : screen protectors p900 eller noe da finner du det garantert Lenke til kommentar
Greenleaf Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Er en splitter ny eier av P900. Hvor kan jeg finne de programmene? Finnes det noe som kan beskytte skjermen mot riper, hvor får jeg kjøpt det? søk på : screen protectors p900 eller noe da finner du det garantert Får man kjøpt slik i Norge? Har du det? Lenke til kommentar
zand Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Du får kjøpt screenface hos Idedata. Den er ikke verdens beste, men det funker. Koster 160 kr + frakt. For å få billig frakt anbefaler jeg å sende dem en mail og spørre om de kan sende som A-post. Da blir det ikke mye i frakt! Lenke til kommentar
thom Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Er en splitter ny eier av P900. Hvor kan jeg finne de programmene? Finnes det noe som kan beskytte skjermen mot riper, hvor får jeg kjøpt det? Du får kjøpt det her Doml.net. Den er til P800 men passer vel til P900 også. Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Du får kjøpt det her Doml.net. Den er til P800 men passer vel til P900 også. P800 og P900 har ikke lik skjerm! Ville prøvd og finne en som er til P900 hadde jeg vært deg. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Bluetoothen bruker ikke så mye strøm når den bare er aktiv, men om noen andre har bluetooth og prøver å finne deg kan det ta litt strøm. Jeg anbefaler ikke å ha på den hele tiden. Sånn endrer du menyen: åpne flippen, trykk på kontrollpanel trykk på programmsnareveier ( under enhet ) så er det bare å velge Ps. Det er plass til flere programmsnareveier på flipp åpen enn lukket. Det går ikke an å få fram alle programmene når flippen er lukket, ikke i programmsnareveiene heller. Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Kjøp skjermberkytteren her http://www.mobilefun.co.uk/product/2268.htm Da kan jeg garantere at du får den fort og at du blir fornøyd.Har brukt min i nøyaktig 1 år nå.Min bror kjøpte en i Norge,men den varte i en uke så var det riper i den.Søk på Yahoo groups etter software.Bare søk på P900,så får du mye god hjelp til å finne software som passer for deg.Jeg ser at jeg for øyeblikket har 93 programmer på min mobil nå + div spill og filmer,men jeg har ca 300 program til den som jeg har prøvd,men det er ikke plass til mere enn ca 100 om gangen da det skapte internt plassproblem.Kjempegøy å prøve nye software synes jeg. Regner med at du har sett her http://my-symbian.com/uiq/applications/index.php 921 program. Endret 4. desember 2004 av Morten B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå