allyse Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hei! Skal kjøpe ett nytt digitalkamera. Kameraet må ha meget gode detalj og må ha mulighet til å endre på lukketid. Seriefotografering er også positivt. Kameraet skal brukes til å fotografere bil/mc og båt. Prisklasse: 3-4000,- Lenke til kommentar
nbor Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Har du krav til Zoom, skalering av bildene (høy Mpix), størrelse på kameraet +.+ ? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Zoom er ikke viktig. Ikke viktig med alt for hø MP (3mp+). Størrelsen bør være litt stor da jeg føler det gir bedre bilder når kameraet ligger godt. Lenke til kommentar
nbor Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Da har HP noen meget rimelige kameraer, som bl.a er anbefalt av Akam. se på HP photosmart 850. Ellers så får du en meget bra Olympus Camedia C-725 Ultra som er nyere enn HP. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg tenkte litt på Olympus Camedia C-765 Ultra. Er det verdt prisen i forhold til C-725? Nevner også macro og lukkehastighet er meget viktig. Kameraet må fungere ok i mindre lys (ikke mørkt, men lett skumring). Manuell lukkehastighet. Helst seriefotografering. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 har du sjekket ut canon a75? man får den for 2700,- for tiden. Har det meste av manuelle innstillinger og har blitt litt forbedret i forhold til a70 (raskere, større skjerm, noen ny innstillinger, ny bildebehandlingsprosessor (?)) . Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Jeg tenkte litt på Olympus Camedia C-765 Ultra. Er det verdt prisen i forhold til C-725? Nevner også macro og lukkehastighet er meget viktig. Kameraet må fungere ok i mindre lys (ikke mørkt, men lett skumring). Manuell lukkehastighet. Helst seriefotografering. Et brukt C730 eller C750 er heller ikke dumt. Alle kameraene i C7x0-serien har både bra makro, mulighet for manuell lukkerhastighet (S priority) og seriefoto. Pga mye zoom er de ikke perfekte i dårlig belysning, men de fungerer bra nok for meg.. Endret 3. mai 2004 av anderfo Lenke til kommentar
allyse Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Vel jeg la inn en bestilling på Camedia C-765 så får vi se hvordan det blir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå