Gå til innhold

Divine Divinity


Anbefalte innlegg

Jeg gjorde ein kjempeinvestering i sist uke. Jeg hadde anbefalt Divine Divinity til broren min. Vi fant det ikke i noen butikker så han fikk mitt eksemplar. Jeg hadde ikke før gitt det til ham da jeg fant det i billigkassen på OBS! Der fant jeg hele pakka med nydelig eske og feit manual til hele kr 49,- Jeg trengte ikke betenkningstid kan en si. Andre spill i samme prisklasse var Silent Hill 3 til PS2, TOCA Race Driver PS2, Broken Sword Doublepack PC, Heroes of Might and Magic 3 med drøssevis av addons og mange, mange fler. Gøy å handle på OBS til tider.

:dontgetit::wow::w00t:

 

tror jeg må finne en OBS butikk jeg og....

bare synd det ikke er noen her :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men slutten ble for drøy for meg. Det var rett og slett ikke noe morro og altfor slitsomt. Jeg synes spillet faller på skikkelig på ræva når det gjelder magi.

Kanskje om jeg hadde valgt å spille warrior i stedet så ville jeg muligens ha fullført det.

Larian har beklaget slutten. Den var ment å være like fyldig og full av innhold som resten av spillet, men de startet med begynnelsen, og når de kom til siste act ble de presset til å gjøre unna den i en fei. De vurderte faktisk å utelukke hele siste act på grunn av dette, men det ble ikke noe av. Heldigvis er den ikke så lang, så jeg vil si at det likevel er vel verdt det for å få med seg den siste kampen og sluttscenen.

 

I Beyond Divinity startet de med å utvikle slutten av spillet, så her kan du være helt trygg på at ingen utgivere har kunnet rushe frem en dårlig slutt. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Iaertfal når jeg spilte divine divinity, prøvde jeg å gjøre så mange quester som mulig, brukte vel en måned,halvannen før jeg kom til siste "verden", med siste verden mener jeg den sletta der du må gjøre deg om til spøkelse. Og når jeg kom ned i hula tenkte jeg, siden hele spillet har vært så stort, med så mange forskjellige quester, tipet jeg og bruke kanksje et par dager, det gjorde jeg ikke ,etter en time var jeg hos "bossen" og når var jeg kanksje veldig heldig med valg av magi men etter ti sekunder hadde jeg tatt ham, må si jeg ble litt skuffet da

Endret av TheGreatOne
Lenke til kommentar
Iaertfal når jeg spilte divine divinity, prøvde jeg å gjøre så mange quester som mulig, brukte vel en måned,halvannen før jeg kom til siste "verden", med siste verden mener jeg den sletta der du må gjøre deg om til spøkelse. Og når jeg kom ned i hula tenkte jeg, siden hele spillet har vært så stort, med så mange forskjellige quester, tipet jeg og bruke kanksje et par dager, det gjorde jeg ikke ,etter en time var jeg hos "bossen" og når var jeg kanksje veldig heldig med valg av magi men etter ti sekunder hadde jeg tatt ham, må si jeg ble litt skuffet da

Da forstår jeg hva du mente, trodde først at du mente at slutten var for bra for resten av spillet, ikke for brå. :) Da er vi enige, og grunnen er altså at de ble tvunget til å skynde seg med slutten, det problemet eksisterer ikke på Beyond Divinity.

Lenke til kommentar

Hehe, han er en smule spesiell, ja. ;) Et tips: Når du får muligheten til å gjøre andre quests enn hovedquestet så gjør dem først. Ingenting er tidsbegrenset. Selv om de sier at det "haster" spiller det ingen rolle om du utsetter det, og mye av gleden i spillet ligger i å gjøre alt annet. :)

Lenke til kommentar
Jeg er desverre uenig med dere alle. Divine Divinity er et elendig rollespill. Jeg prøvde langt og lenge, men jeg ga opp etter 10 timer. Drtittspill :thumbdown:

Å si at Divine Divinity er et elendig rollespill er en sterk påstand, du trenger ikke like det (smaken er delt), men å si at spillet er elendig er en ganske annen sak. Noen grunner til at du mener det er elendig hadde også vært på sin plass, samt hvilke tilsvarende rollespill som er bedre, og ikke minst hvorfor. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...