joenvaagr Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) #emnetittelen endret av moderator# Kjøpte 2 stk mus fra Komplett nylig. Det var helt enklet Microsoft Basic Optic Mouse med ledning. Er veldig fornøyd med at de er gode å holde i og lette og styre. Mer enn god nok presisjon for meg også. Men problemet er at begge musene fått "kicks" av og til. Selve musepekeren flytter seg helt uten grunn til et vilkårlig sted på skjermen. Det skjer med ujevne mellomrom, men sjelden mer enn 10 minutter mellom hver gang. Har installert siste driver som jeg fant fra Microsoft sine web-sider. Er det noe tricks for å få slutt på slikt ? Problem på billige mus kanskje ? Jeg kjører musene rett på bordet (uten musematte). Gjør det samme med en Logitech MX300, og den er helt perfekt uten problemer. Men så kostet den jo like mye som de 2 fra microsoft til sammen Richard Endret 4. mai 2004 av It's me Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Prøv med et hvitt ark eller noe slikt under. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Datamuser skal plasseres under "annet om hardware". Flyttes. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Har det samme problemet med min Logitech mouseman traveler vs min Logitech MX700. Men det er kun på musematter ol. som ikke er egnet til optiske mus. Min teori er at musen rett og slett har for dårlig optisk sensor til å kunne brukes på "dårlige" underlag... Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Har det samme problemet med min Logitech mouseman traveler vs min Logitech MX700. Men det er kun på musematter ol. som ikke er egnet til optiske mus. Min teori er at musen rett og slett har for dårlig optisk sensor til å kunne brukes på "dårlige" underlag... Jepp. Det er korrekt. Har hatt samme problem inntil jeg la musa på hvite ark... Lenke til kommentar
Blingster Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Det skjedde med min Click ogsaa. Det skjer med alle mus med daarlig Laser, kjöp deg heller en MX510 eller noe (min favoritt) Du maa bare ha en jevnfarget undergrunn Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jasså ... det er dere som ikke rydder maskinene for trojanere og annet svineri, men sender det videre til venner og bekjennte.... Fy skam.... Lenke til kommentar
maedox Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Det er nok sensoren som er kresen ja. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Men problemet er at begge musene fått "kicks" av og til. Selve musepekeren flytter seg helt uten grunn til et vilkårlig sted på skjermen. Er det noe tricks for å få slutt på slikt ? Richard Du har fått "Esepor c " eller noe sånnt. Endret 6. mai 2004 av sveinsel Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Kjøp deg ei helt blå musmatte...for laseren reagerer på fargane.!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå