huf Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Holder på med det questet som du skal drepe 4 agenter i Ashanammu Cave. Den første agenten(han som holder utsikt) er veldig lett å ta ned, men de andre tre sliter jeg litt med å ta iom at alle 3 angriper på en gang. Søkte litt rundt på tips om måter å gjøre dette på med livet i behold, så fann jeg kanskje en. Tipset sier at jeg skal bruke "Adrenaline Rush", hva er dette? Er det en slags potion som jeg skal ta før jeg angriper? Hvor kan jeg få tak i noe sånt? (helst i caldera) Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hvis jeg ikke husker helt feil så er det en ability du får gjennom rase eller stjernetegn. Men du finner muligens som spell eller i en item. Det gjør at stamina ikke går går ned, og du springe og slå som bare f... Lenke til kommentar
huf Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Bloodmoon? Nei, classic Morrowind. btw. jeg fant ut hvordan jeg skulle ta de, eller det vil si, jeg strevde til jeg klarte det. Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Adrenaline rush er special ability for redguard, som gir +50 i en del stats i 60 sek. Mens det er på er du ganske så mye bedre uansett hvilken level du er. Lenke til kommentar
huf Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 BTW. hvordan sjekker hva level man er i? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 BTW. hvordan sjekker hva level man er i? Bare å trykke på høyre musetast, og i vinduet der du ser alle skills-ene dine, står det også hvilket level du er på, hvilken rase og hvilken klasse. Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Hmm, tar det så lang til å levle altså? Jeg har spillt i en god stund nå, gått lange distanser, joina fighters guild og gjort en del quest for de, men jeg er fortsatt bare på level 1. Er dette normalt eller? Er imperial warrior. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hmm, tar det så lang til å levle altså? Jeg har spillt i en god stund nå, gått lange distanser, joina fighters guild og gjort en del quest for de, men jeg er fortsatt bare på level 1. Er dette normalt eller? Er imperial warrior. Når du har gått opp i level ti ganger på en av dine major- eller minorskills, kommer du automatisk opp i "ordenlig" når du sover. Prøv å sov først. Men uansett, ja, det tok grusomt lang tid før jeg begynte å gå opp i level i begynnelsen. Jeg hadde spilt en god stund før jeg kom opp til level 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå