Gå til innhold

Har Mullah Krekart oppført seg dumt etter løftet?

Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg har lagt denne tråden riktig sted på forummet, men jeg finner vel det ut....

I den siste tiden har det vært endel skriverier om da en hvis Mullah ble løftet av Shabana Rehman oppe på scenen. Ut ifra de klippene jeg har sett av dette kunne en klart se at Mullah ble rimelig grinete allerede da han var på vei ned fra løftet.

Det har vært mye skriverier om dette i pressen og jeg mner at svært mye av dette kune vært unngått hvis Shabana Rehman unnskylte seg ovenfor vår kjære Mullah. Resultatet av løftet hennes ble jo helt åpenbart annerledes enn det hun regnet med.

For å være ærlig synes jeg litt synd på Mullah denne gangen. Jeg synes også Shabana Rehman har oppført seg ganske barnslig i denne saken. Er det bare meg eller er det normal folkeskikk at en unnskylder seg ovenfor en person når en fornærmer en person så mye som hun tydeligvis gjorde. Det er godt mulig hun mente det humoristisk men utfallet ble (tydeligvis) annerledes enn det hun trodde det ville bli på forhånd.

Edit: skriveleif

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette blir litt som motefotografene som fotograferte et homfilt par som kysset hverandre foran et alter i en kirke. I etterkant viste det seg at presten i kirken, som ikke var blitt informert om at det skulle være et homofilt par og som ikke var tilstede under fotograferingen, fikk ødelagt mange års personlig kamp for aksept av homofile i menigheten.

Lenke til kommentar
Dette blir litt som motefotografene som fotograferte et homfilt par som kysset hverandre foran et alter i en kirke. I etterkant viste det seg at presten i kirken, som ikke var blitt informert om at det skulle være et homofilt par og som ikke var tilstede under fotograferingen, fikk ødelagt mange års personlig kamp for aksept av homofile i menigheten.

HÆ!?

Hva menes med fikk ødelagt mange års PERSONLIG kamp? Presten står jo frem som en homofob dust, men, siden det kommer fra media så var det sikkert noe helt annet som ble sagt og ment. :ermm:

Lenke til kommentar

Spørsmålet er vel om Mulla K. rett og slett er dum, eller om han spiller dum for å få bli i Norge. Da han ble løftet fikk vi jo demonstrert at mannen kan norsk, men i alle debatter må han ha tolk (sikkert finansiert av skattebetalere). Kan trekke inn historien om gammel overtro på Borneo om at de store apene egentlig er smarte, men spiller dumme for å ikke bli satt i arbeid av menneskene :p

Lenke til kommentar

Ikke bare nordmenn som løfter på utlendiger. Berikelsene går begge veier. Rykende fersk sak fra Frognerparken:

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/os...ticle787910.ece

Så kommer det alle venter på. Var den utelendinger denne gangen også? Jajamensann:

Plutselig skal en av guttene, som er av utenlandsk opprinnelse, ha tatt tak i henne.
På P4 opplyste de om at det var snakk om pakistansk opprinnelse. Stiller 1 spørsmål: Er det ikke mot koranen å være russ, da det innebærer fest og moro?
Lenke til kommentar

Men som jeg har ooppfattet saken så har han mistet retten til å være her i Norge, ettersom han drog til Irak etter han hadde fått asyl her i Norge. Det er jo et brudd på retten av asyl. Derfor mener jeg at det er rett å kaste han ut. Hadde han holdt seg her i Norge etter han hadde fått asyl, så hadde saken vært noe helt annen sak. Du reiser ikke tilbake til det landet du er redd for å miste livet ditt i pga myndighetene... Da holder du deg i landet som har gitt deg asyl. Erna har jo tenkt på å kaste han ut lenge, så jeg ser ikke at dette er en måte til å sanke inn stemmer på. Det var vel ifjor de egentlig ville ha kastet han ut. Har vært i kortene lenge dette. Skal nok ikke komme som en overraskelse på mange tenker jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...