Gå til innhold

E700, spm. om telefonbok og firmware

Anbefalte innlegg

Fikk meg en E700 på fredag, og lurer på et par ting. Jeg kopierte over telefonlista fra simkort til telefone med den innebygde funksjonen. Nå viser alle navn dobbelt i telefonlista, fins det et valg slik at man bare viser telefonlista som ligger lagret på selve telefonen....? eller må jeg virkelig slette alle nummer på simkort. Hvis man skal slette nr på simkort, blir man bedt om å taste kode, hvilken kode er dette, ikke pinkoden hvertfall, spørs om det er puk.

Ellers er jeg godt fornøyd med telefonen, etter å ha hatt store problemer med min t610.

Hastigheten på å skrive meldinger er i hvertfall på linje med Nokia. Synd at de likevel snubler på målstreken på sms, når det kommer til automatisk stor bokstav etter punktum, og den enda mer irriterende: "går ikke an å velge et ord for å forandre det, etter man er ferdig å skrive meldingen"

Men men, det er jo nesten til å leve med da.

Hvordan er mulighetene for firmwareupdater med Samsung.? SonyEricsson og Nokia har jo serviceverksteder overalt hvor dette kan gjøres, hva er tilfellet med Samsung.? Vet at tidligere måtte samsunger sendes til oslo.

Noen som vet om verksted i trondheim der de utfører samsung firmware oppdatering mens man venter...? og hva er siste versjon av firmware...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk meg en E700 på fredag, og lurer på et par ting. Jeg kopierte over telefonlista fra simkort til telefone med den innebygde funksjonen. Nå viser alle navn dobbelt i telefonlista, fins det et valg slik at man bare viser telefonlista som ligger lagret på selve telefonen....? eller må jeg virkelig slette alle nummer på simkort. Hvis man skal slette nr på simkort, blir man bedt om å taste kode, hvilken kode er dette, ikke pinkoden hvertfall, spørs om det er puk.

ALT står i manualen!

Tror ikke det er mulig å bare vise sim-kort kontaktene eller bare telefonminne kontaktene, så du må nok slette ha, men du kan kopiere tilbake når det trengs :yes:

Koden står i boka, ikke så vanskelig å finne. tror det er 8 0tall første gangen, så kan du forandre den etterpå.

Synes ordboken har knallbra lagringskapasitet, selv om den er litt rart bygget opp i skrivingen.

:thumbup: BRA VALG AV TELEFON!! :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...