Gå til innhold

Dj tiesto

UUnreal

Anbefalte innlegg

vet ikke om den sangen akkurat er så veldig original....  :roll:

Ja den sangen suger jo, på en bra måte.

Men jeg snakker om mye av det andre B. B har laget.

DJ Tiesto er karen som må komme seg på jordet. Tar seg selv alt for høytidelig.

Carl Cox.. det er noe annet det.

Har jo lite å si åssen han er som person da.

Er jo musikken han lager som er konge! :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mange som skryter av musikken til Tiesto her, må si meg enig med dem, han er dyktig. Men i tillegg vil jeg trekke frem mikse-evnene hans som er noe for seg selv. "Hvem som helst" kan lære seg beatmixing på et par dager, men måten han setter sammen album, og måten han gjør melodiske mixer er rett og slett fantastisk. Vil spesielt trekke frem In Search of Sunrise 1, og Nyana CD2. I tillegg er det en opplevelse å se Tiesto live, han spiller alltid musikk til å bli glad av, og står og smiler selv gjennom hele settet.

Lenke til kommentar
Endlig fått Just Be albumet i posten.

Hørt igjennom det en gang.

Virker som han har utliklet seg litt mer siden In My Memory, men kjører også noe av samme stilen fra det albumet.

So far so good :)

:green: WOOT! Jeg fikk også den CDen i posten i dag, seriøst! :green:

Spiller den akkurat nå, høyt nok til at naboene vel begynner å klage snart..

Har hørt den ihjel omtrent i form av Mp3 filer fra et supert sted på nettet, likte den så godt etter første / andre lytting at jeg forhåndsbestilte den, og det var så delilig å høre den med full CD kvalitet på anlegget! Mixen er ganske enkelt nydelig. Albumet er ganske variert, og t.o.m. en kamerat som ikke har noe til overs for trance digger fler av låtene.

DJ Tiesto virker å vokse fra å være "just another f-n DJ". Har hørt mye med ham, og han skiller seg uansett fra mengden.

Selv er jeg knapt noen tilhenger av hard trance, så denne stilen passer meg utmerket. Jeg liker også Russenmafia, Ocean lab, Gouyrella, Ferry Corsten (<---), Groove coverage m.fl.

Lenke til kommentar
Endlig fått Just Be albumet i posten.

Hørt igjennom det en gang.

Virker som han har utliklet seg litt mer siden In My Memory, men kjører også noe av samme stilen fra det albumet.

So far so good :)

:green: WOOT! Jeg fikk også den CDen i posten i dag, seriøst! :green:

Spiller den akkurat nå, høyt nok til at naboene vel begynner å klage snart..

Har hørt den ihjel omtrent i form av Mp3 filer fra et supert sted på nettet, likte den så godt etter første / andre lytting at jeg forhåndsbestilte den, og det var så delilig å høre den med full CD kvalitet på anlegget! Mixen er ganske enkelt nydelig. Albumet er ganske variert, og t.o.m. en kamerat som ikke har noe til overs for trance digger fler av låtene.

DJ Tiesto virker å vokse fra å være "just another f-n DJ". Har hørt mye med ham, og han skiller seg uansett fra mengden.

Selv er jeg knapt noen tilhenger av hard trance, så denne stilen passer meg utmerket. Jeg liker også Russenmafia, Ocean lab, Gouyrella, Ferry Corsten (<---), Groove coverage m.fl.

Fått fra play.com du også da? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...