UUnreal Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hva syntes folk om dj tiesto? Er han like kommers som han var når norefjell sanger var på topp20 listen? Eller begynner ting å bli bedre? ps. vet at mange ikke liker trance så spar meg bryet for drittslenging o.s.v. Denne er kun for de som interreserer seg for sånt. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Hører på låtene siste albumet, og mixen er fet. Jeg liker ihvertfall låtene og har forhåndsbestilt CDen. Om han er kommers eller ikke bryr jeg meg ikke om, for liker jeg det så liker jeg det, og ingen andre har noe de skulle ha sagt om det Mye fet synth på dette albumet og god vokal. Det virker som DJ Tiesto har modnet en del, og dette er ikke akkurat "vanlig DJ musikk". Sweet Mysery f.eks. har en herlig stemning. Endret 3. mai 2004 av Hidden Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg personlig liker bedre de eldre sangene hans, sånn som "Sparkles" , "Theme from Norefjell" og "Suburban Train". Låta "Traffic" liker jeg spesielt godt, av de nye. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Ja, det virker som mange liker akkurat den bedre enn de andre. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Syntes In Search Of Sunrice 1-2-3 og In My Memory er ganske bra. Albumene altså. digg sommertrance. Endret 6. mai 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 DJ Tiesto sucks ass.. bare stikk innom Barcode Brothers... in heaven baby. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 DJ Tiesto sucks ass.. bare stikk innom Barcode Brothers... in heaven baby. Les topic og ikke vær så usaklig. Hvorfor er han dårlig. Klarer du å begrunne? Heller det enn det du skriver nå. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Liker godt den nye sangen til dj tiesto....den heter DJ tiesto ft Bt - Love comes again Den er rå Lenke til kommentar
Phyxs1us Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg liker sangen "sparkles" best. Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 6. januar 2006 av Umbra Lenke til kommentar
insider Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Dj tiesto har mye bra musikk, men hører skjeldent på det lenger, hørte mye på det før likte sparks bra Lenke til kommentar
Opus Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 "In my memory" er et bra album. Ikke så mainstream, liksom. Lenke til kommentar
insider Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Liker In Search of Sunrise albumene ! diggbar musikk Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Noen som har fått hørt Just be enda? Kan det sammenlignes med Magik, In Search Of Sunrice, Nyana? Spent på åssen stil han kjører denne gangen. Om han tenker nytt eller kjører safe. Playlisten på cd`en: Forever Today Love Comes Again-Feat. BT Traffic Sweet Misery-Feat. Joanne Lloyd Nyana UR-Feat. Matt Hales Walking On Clouds-Feat. Kirsty Hawkshaw Just Be-Feat. Kirsty Hawkshaw Adagio For Strings A Tear In The Open Endret 7. mai 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Tihi.. husker jeg faktisk likte Theme from Norefjell før. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Theme from Norefjell husker jeg at jeg digga. Likte oppbyggnina... Suburban Train er så kongelig. Er akkurat sånn trance jeg liker å høre på. In my memory blir litt for "søt" for min del, men er "hyggelig" å høre på den. Sparkles er litt hardere igjen... Kommer ikke på flere i farta... Lenke til kommentar
Crack Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hvorfor er han dårlig. Klarer du å begrunne? Heller det enn det du skriver nå. Vel, fyren er da ikke helt blottet for talent. Men han er jo aldri original. Har du hørt en av hans låter har du hørt hele gjengen. Men han er bra som DJ da.. Jeg tror det er In trance we trust 3? meget bra album, mixet av han. Peace Lenke til kommentar
Crack Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 vet ikke om den sangen akkurat er så veldig original.... Ja den sangen suger jo, på en bra måte. Men jeg snakker om mye av det andre B. B har laget. DJ Tiesto er karen som må komme seg på jordet. Tar seg selv alt for høytidelig. Carl Cox.. det er noe annet det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå