Gå til innhold

hjelp meg litt med og få dama mi tilbake

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kanskje det???

man vet ikke hvor glad man er i en person før man mister den personen...

og jeg har mistet henne en gang før. Og jeg vet hvordan det føles.

så vær dag er et nytt håp for meg, et nytt håp er inkudert en reddsel om og miste henne...

jeg vet at en dag så mister jeg henne for godt!

men vil helst ikke forkusere på det, vil heller fokusere på og leve resten av livet mitt med henne!

faen azz....skule ønske at jeg ikke hadde så mye følelser som jeg har. skule gjærne kvitte meg med di følelsene! di blir sterkere og sterkere for vær dag som går! jeg kan si det sånn...jeg vil heller dø og vite at hu elsker meg enn og miste henne....!

jeg trenger litt råd om hvordan jeg skal klare og roe meg ned og ikke tenke så mye. ikke bekymre meg så mye og stole mer på henne, vanskelig og stole etter at hu gjorde det slutt!

Lenke til kommentar
det er kanskje sant! men jeg føler at hu på en måte gir faen lixom....

jeg prøver så hardt jeg kan og få alt til og funke, men det ser ut som om hu ikke gjør det! hu sa at hu gjorde det før. i di første måntene...

jeg elsker denne jenta, mer enn noen av dere tror...

men skal jeg fortsette sånn???

Hvis hun ikke bryr seg, så kan du ikke tvinge henne til å bry seg.

Lenke til kommentar

hjelp meg med det her.... hu slo opp igjen en dag før det har gått 1års da vi ble sammen.

hu sier at hu elsker meg, men sier at hu ikke vet om hu vil fortsette og være med meg nå. hu trenger tid på og tenke mer....

hu sa til og med at det er bra at vi ikke har kontakten nå og til slutten av sommern så hvis hu har den samme følelsene for meg så kan vi bli sammen igjen! og i mellom tida så kan hu ha vært sammen med mange og begge har sikkert komemt over hverandre!....

bruker hu meg som reserve da???

er litt blind for tiden fordi alt jeg tenker er henne, får henne tilbake og at ejg elsker hu!

noen med seriøse svar? HJELP...............!

Lenke til kommentar

HUn høres ut some en manipulativ lettere psykopat aktig møkkakjerring IMO :hmm: (And thats a fact)

Virker som at hun gjør det unødvendig komplisert for deg, jeg tror ikke du trenger hjelp for å få ludderet tilbake, heller for å bli kvitt henne :thumbup:

OT: Er det her fleip, begynner å lure litt?:p

I så fall, HVILKEN bruker er det som morer seg?

Lenke til kommentar

*Trekke på skuldrene* unødvendig å kalle henne for et ludder da. Psykopatisk er hun nok ikke. Det er ikke sikkert hun gjør det med vilje. Kanskje føler hun at hun gjør det som er best. Tror egentlig du må finne ut av det selv. Seriøst: ingen andre kan bestemme eller fortelle deg hva du skal gjøre.

Lenke til kommentar
Seriøst: ingen andre kan bestemme eller fortelle deg hva du skal gjøre.

Men man kan vel hinte til fornuftige ting, når man har sett de samme tendensene hos kvinnemennesker tidligere. Selvfølgelig, folk er forskjellige, men jeg står fortsatt på mitt. Dropp henne.

Skal man tenke litt opp og frem i tid, hva skjer hvis den unge damen (la oss kalle henne Laila) bestemmer seg for å bli sammen igjen med unge herr tritran? Etter å ha slått opp to ganger før, ville jeg personlig vært litt skeptisk til ordene "jeg elsker deg", og "du er den eneste for meg". Jeg vet at jeg ikke ville stolt på Laila for fem flate øre, og tillit er svært, svært viktig i et forhold. Hvis ikke det finnes, vil det tære på en eller begge partene, og forholdet vil mest sannsynlig ende i snørr og tårer.

Misforstå meg rett, jeg vet at det suger å bli dumpet. Men tenk litt frem i tid, istedenfor å lappe sammen restene av forholdet og ha det semi-bra i et par dager/uker/måneder til. Hvis ikke tvilen på frk. Lailas ønske til å fortsette forholdet er allerede sådd, kommer den snart..

Lenke til kommentar

Jeg mener fremdeles at han må finne ut av dette selv.

Å elske er ei lærdom

som kan pugges fra en bok

det er en lære som kan samles

fra hver verdenskrok

For kjærlighet må føles

for å læres til enhver

og når du så har kjent den

er den alltid til besvær

Lenke til kommentar

Om hun gir faen så prøv å gi litt faen du og..

Prøv å fyll tiden med andre ting, gå ut på byen med venner, start å tren på helsestudio og gjør ting som får deg til å tenke mindre på henne.. Da kanskje du får øynene opp for at hun ikke er alt som finnes her i verden, eller enda bedre så får hun interessen for deg tilbake og alt blir bra igjen...

Lenke til kommentar

OK, nå har hun sagt noe jeg tror du bør ta seriøst. Dere kutter kontakten ut sommeren, og så tar dere det derfra. Da vet du iallfall hvor du har henne, og er bare nødt å akseptere det. Du kan jo håpe det er en bra ting, at hun innser hvor mye hun savner deg og slikt. Eller så kan du håpe at du innser at livet er ganske bra uten henne også. Det er tross alt sommer og sol og damene sprader rundt deg. Har hun lov å flørte i sommer, så har du det også, selv om det ikke blir noe mer enn bare flørting, deilig det også skal jeg si deg. Ta opp kontakten med noen kompiser, og dra på overnattingsturer i skogen, grilling, badestrender, festival.

Og kanskje ønsker hun at du var mer selvstendig og selvsikker, og at hun må jobbe litt for å få deg. Hun tar deg jo for gitt, og det må du ikke la henne iallfall, du må ikke akseptere å leve i et forhold der det er hun som bestemmer, der hun har full kontroll over om dere er kjærester eller ikke...

Og så lurer jeg jo litt på hva all denne jobbingen du må gjøre i forholdet deres er for noe? Greit nok å gi og ta og respektere hverandre og slikt, men hard jobbing? Det behøver det da ikke være? Man skal jo heller kunne slappe helt av, kose seg og være seg selv? Kanskje det burde ringe noen varselslamper her?

Og så får vi håpe forholdet rett og slett har godt av ferie iallfall, jeg tror hjernen din godt kunne tenke seg en ferie fra all denne grublingen og alle problemene iallfall, så sånn sett kan du kanskje se på dette som noe positivt også? En pause er tross alt bedre enn et totalt brudd...

Lykke til, og nyt ferien!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...