sweetness Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Heiv in et par inlegg i starten av denne tråden, guden vet hvor lenge siden det er, og med tanke på at det har rukket å bli 11 forum sider og fortsatt ingen jente på deg så har jeg svært vanskelig for å forstå hvorfor du piper om den jenta fortsatt. Hun sender til og med sms og snakker om den nye typen hun har fått (snart burde det være grunnlag for å stenge denne tråden vel ) Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 kjønner........... men håp på det beste for meg da..... Tror det beste for deg er om du ser deg om etter noe annet. Det er vel nettopp det alle ønsker for deg: det som er det beste for deg. Ps. det skrives skjønner Og når han er på det, hun er nominativ, henne er akkusativ (No offence) Og hør på Hw, når folka på hw er ENIGE, da må det være ganske klart at de alle sier det rette...(Hw har ikke vært så enige så lenge jeg har vært her...) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 GLEM HENNE. Og det har jeg faen meg dekning for å si også. HØR, HØR! Lenke til kommentar
tritran Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 men alle sier at jeg kan prøve og starte på nytt.... jeg har tenkt og starte på nytt.... men ikke fra der vi slapp den.... men fra begynnelsen med og være venner.... og gjøre ting og tang som man pleier og gjøre med venner... så ser jeg om det blir noe gnist ut av det... Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Så du håper fortsatt altså.. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Har ikke lest hele tråden, men ser dere mener det er håpløst.. Uansett er det kjipt når man er blitt dumpa, og det er kanskje ikke rart om en ikke innser realiteten helt. Ting blir fort annerledes osv. Er ganske nysingel selv, ville hatt 2 år i dag Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 jeg kommer ikke tilbake om et par uke her og sipper igjen!!! Åjoda, hvis du ikke kan høre på alle oss som sier at du MÅ (MÅÅÅÅ!!!) glemme henne så kommer du nok tilbake om noen uker da hun har finni en hu er keen på som hun kan elske... Sorry mac men denna jenta er tydeligvis helt feil for deg, du må nesten glemme henne. Jeg veit det er vanskelig å ikke sende f.eks. nattamelding til henne slik som du pleide men finn noe andre å send meldinger til. Det er blitt sagt mange ganger men om du sletter nummeret hennes er det faktisk lettere å ikke sende meldinger. Og du kan det seff utenatt, men prøv alikevel å bare slett meldinger du får fra henne... Det blir lettere etter en stund, det er bare en vane. Du kan venne deg av med det. IKKE SEND MELDINGER TIL HENNE! GLEM HENNE! *har fortsatt tro på at store bokstaver hjelper* Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 tritran, får jeg stille deg et spørsmål? Er hun fortsatt sammen med han andre? Jeg synes det er vel friskt av henne å begynne å sette betingelser nå, at dersom du tar henne tilbake kan hun dumpe han nye. Hun burde vinke farvel til han sporenstreks, kle seg i sekk og aske, krype på sine knær og sende deg blomster, I HÅP om at du vil ta henne tilbake en dag... Sett at dere blir sammen igjen, og at det virkelig blir dere to resten av livet, slik du håper.... Hvis du gir deg så lettvint nå, kommer du til å bli en tøffel resten av livet. Dersom hun fortsatt er like interessert (og singel) om to-tre måneder, og viser at hun virkelig mener alvor, kan du jo allernådigst... (Personlig hadde jeg ikke orket, men du kjenner henne bedre enn jeg.) man lærer tross alt av sine egne feil...... Vi får tro det, tritran. Lykke til i allefall - det er ditt liv og dine valg. Lenke til kommentar
tritran Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 hu sier at hu ikke er redd for og miste han! hu driter i om det blir slutt mellom dem også videre.... jeg har sakt til hu at selv om vi elsker hverandre, så kan vi ikke være sammen nå! jeg har sakt at vi kan møtes som venner og sånt... og ser hvordan det blir fremover.... men ikke mer... jeg sier også til hu at jeg er utrygg på henne... og hu kjønner det... hu skal prøve så godt hu kan og bygge det opp igjen... men jeg tar ferie om 6 dager og blir bort i 6 uker.... så hvis hu vil fortsatt ha meg tilbake når jeg kommer tilbake.... så er det ikke så dumt det??? eller hva mener dere??? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 For å være helt ærlig med deg: Hun høres ut som en skikkelig drittkjerring. Lenke til kommentar
Li1 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hun høres ut som en skikkelig drittkjerring. Amen to that Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Enig med HalTan... Gi opp da, du kommer ingen vei med det kvinnemennesket der... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Noen kvinner er onde. Hun der er beviset. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 No shit? Dette er BTW ikke første gangen jeg har sett noen be om denne typen råd på et forum, det var ganske morsomt når en kar på et annet forum jeg henger på skulle ha hjelp til å bli kvitt dama si:P Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 jeg har sakt at vi kan møtes som venner og sånt... og ser hvordan det blir fremover.... men ikke mer... jeg sier også til hu at jeg er utrygg på henne... og hu kjønner det... hu skal prøve så godt hu kan og bygge det opp igjen... Hun deler fortsatt seng med han andre, og så sier hun at hun skal "bygge tilliten opp igjen" ?????!!! Tøffel, vaskeklut....Du har lyse fremtidsutsikter, tritran, dersom du tar denne dama seriøst. Jeg synes det er vel friskt av henne å begynne å sette betingelser nå, at dersom du tar henne tilbake kan hun dumpe han nye. Hun burde vinke farvel til han sporenstreks, kle seg i sekk og aske, krype på sine knær og sende deg blomster, I HÅP om at du vil ta henne tilbake en dag... READ MY LIPS! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 IKKE SEND MELDINGER TIL HENNE! GLEM HENNE! Akkurat. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg tror hun er skitgod i senga, ellers hadde han ikke funnet seg i dette Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Thea: Hun må _minst_ være skamgod i sengen... Endret 18. juni 2004 av sluffy Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Skal "sende nattakos meldinger" syndromet stoppes ved å slette nummeret ? Hvem kan IKKE nummeret til sin kjære utenat ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg