Gå til innhold

hjelp meg litt med og få dama mi tilbake

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg forstår...

har også tenkt nøye igjenom det her.... hu er egenltig ikke så bitch som dere tror...

hu er en snill og søt jente... men i det siste så har hu forandret seg sykt mye...

men nå så får jeg meldinger av henne at hu ikke liker han nye typen sin... hu er bare " keen " på han, men har ikke noen følelser for han nesten...hu sier at hu elske meg og at hu angrer på at hu gjorde det slutt, men det er for seint sier henne... lurer på hva hu mener for seint betyr for henne....

noen som vet hva hu mener med for seint??? jeg har vist henne at jeg vil på en måte ha henne tilbake....

Ven litt nå, tritran! Her har hun nettopp vært utro, dumpet deg, behandlet deg som en dritt... Skulle bare mangle at samvittigheten hennes endelig begynner å si i fra.

Nå må du komme deg ut av dette evige drømmegreiene om henne. Det gjør nemlig at du ikke blir i stand til å tenke klart, samt at du misforstår henne.

I det du har gjengitt finnes det ikke noe som tyder på at hun VIL ha deg tilbake, hun har bare kommet til en del erkjennelser som jeg håper du snart kommer til:

1. Hun har dårlig samvittighet for at hun har behandlet deg som en dritt.

2. Hun savner det dere hadde sammen. (Du savner det dere hadde sammen.)

3. Den nye "prinsen" var ikke noe likevel. (Hun viste seg å være annerledes enn du trodde.)

4. Det er for sent for dere to nå. Og dette har hun helt rett i - fordi:

Dere hadde et langvarig forhold - basert på kjærlighet og tillit. Kjærlighet kan ta slutt/gå over i noe annet osv., og så kan man finne sammen igjen etter en stund. I dette tilfellet, derimot, har hun vært utro, og dumpet deg på en serdeles brutal måte. Da gjør man såpass vold på forholdet, at dersom man får det opp igjen, blir det en forkrøplet utgave.

Alle valg man tar i livet får en konsekvens. Selv om eksen din skulle dumpe han nye, kan du ikke bare ta henne tilbaks "sådär". Poenget er at du får aldri tilbake det som var. Tilliten mellom dere har blitt brutt, og den nærheten dere engang hadde blir uoppnåelig.

Jeg tror grunnen til at du ikke klarer å la henne gå er å finne i det andre innlegget ditt:

jeg har ingen andre enn min lille familie med mor og lillebror.

jeg har mange venner og sånt men ingen av dem føler jeg at jeg kan prate med...

di er gode venner men den beste av dem alle er faktisk forloveden min!

Du må nok la henne gå, tritran, og lære deg å stå på egne bein, uten denne "støtten" som en kjæreste gir.

Kos deg i sommer, med venner, sol, bading, grilling, moro mm. Det er den beste medisin for deg.

Lenke til kommentar
Bare ett lite spørsmål.. Hva menes med keen på noen? Ikke forelsket men keen på sa han.. Er det kåt på eller noe sånt?

Jeg ville i denne sammenhengen tolket det som at hu er keen på det at hu får mye gaver av han og det at han er rik.. Hu liker alt ved han som egentlig ikke burde bety noe mens hun en gang i tiden elsket trådstarten men han må ikke finne på å ta henne tilbake!!

Lenke til kommentar

Takk for oppklaringene. tror ikke bergensere bruker det utrykket. Keen altså.

Men huff.. trist historie uansett. Jeg må innrømme at jeg må ha hoppet over en post eller to når jeg svarte tidligere at jeg hadde vært i en lignende situasjon. Hun som jeg snakket om da var aldri utro mot meg, og det gjør jo endel forskjell. Men som jeg også sa så finnes det andre for deg der ute tritran. Jeg vet at det ikke virker sånn, men tiden heler alle sår. Du vil forhåpentligvis finne deg en god jente som behandler deg med respekt og som gir deg trygghet og kjærlighet. La henne ikke trakke mer på deg.

Det du kan gjøre er å be henne la være å kontakte deg. Si som sant er at så lenge hun gjør det så kan du aldri komme deg videre i livet. Hun har tatt sitt valg og må stå ved det.

Lykke til tritran.

Lenke til kommentar
tritran: Kødder du bare med oss? Du har vel ikke seriøst tenkt på å ta kontakt med henne igjen etter alt vi har pratet om i denne tråden? I så fall er det på tide å ta seg sammen og dumpe henne en gang for alle. Gjerne på en frekk måte også for å poengtere at grensa er nådd for lenge siden. Bare kutt henne skikkelig ut. Det har både du og henne godt av. Dere har godt av tid fra hverandre uansett om dere skulle finne på å bli sammen en gang senere. (og da mener jeg ikke neste uke, men kanskje neste år)

Read my lips: DUMP HENNE !!!

jeg kødder ikke nå, tv2..... ;)

jeg mener det... har lyst til og prøve igjen med den jenta der..... hu sier at hu mener det, og at hu angrer som bare det.....

men jeg reiser på ferie om 1uke, og er borte fra norge i 6 uker.... da får iallefal begge oss tenke litt og prøve noe nytt....

så når jeg kommer tilbake....så tar jeg ikke kontakten helt til hu tar kontakten tilbake.... tar hu så betyr det sikkert at hu savner meg eller tenker på meg! når jeg har kommet tilbake fra ferien, så tar jeg ikke et eneste kontakt med henne før hu tar det..... var det lurt eller bare dumt???

Lenke til kommentar

Jeg vet selv at du ikke hører hvor patetisk du er, fordi alle som er i den situasjonen ser det ikke selv. Men, nå som hele forumet sier det til deg - kan du ikke få opp øynene? Jenta styrer jo hele livet ditt - hun er IKKE verdt det!

Lenke til kommentar
Takk for oppklaringene. tror ikke bergensere bruker det utrykket. Keen altså.

Men huff.. trist historie uansett. Jeg må innrømme at jeg må ha hoppet over en post eller to når jeg svarte tidligere at jeg hadde vært i en lignende situasjon. Hun som jeg snakket om da var aldri utro mot meg, og det gjør jo endel forskjell. Men som jeg også sa så finnes det andre for deg der ute tritran. Jeg vet at det ikke virker sånn, men tiden heler alle sår. Du vil forhåpentligvis finne deg en god jente som behandler deg med respekt og som gir deg trygghet og kjærlighet. La henne ikke trakke mer på deg.

Det du kan gjøre er å be henne la være å kontakte deg. Si som sant er at så lenge hun gjør det så kan du aldri komme deg videre i livet. Hun har tatt sitt valg og må stå ved det.

Lykke til tritran.

takker.....

men skal skrive opp en melding her hu har skrevet, eller 2 meldinger faktisk...

1. " jeg elsker han ikke, er bare keen. men har sakt at jeg elsker han for å gjøre deg sjalu...men det er deg jeg elsker, selv om du ikke tror meg! men alt den dritten jeg har sakt til deg har jeg ikke ment."

2. "men du tror ikke på meg når jeg sier at jeg har følelser for deg jo. jeg har det faktisk. selv om jeg vet at du ikke vil bli sammen med meg igjen. men det er min feil....."

hu vet egenetlig at jeg vil bli sammen med henne igjen. enten så er hu usikker eller så leker hu kostbar igjen....

hva tenker dere....????

Lenke til kommentar
Jeg vet selv at du ikke hører hvor patetisk du er, fordi alle som er i den situasjonen ser det ikke selv. Men, nå som hele forumet sier det til deg - kan du ikke få opp øynene? Jenta styrer jo hele livet ditt - hun er IKKE verdt det!

jeg kjønner det....

men får prøve en siste gang da....etter det så gir jeg heller faen i henne....

det er den tredje gang. alle gode ting er jo 3. eller hva sier dere???

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...