kimlund Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg kjøpte meg en 160GB Seagate hdd, men i windows viser den at hdd¨en er på 128GB. Hva kan være feil?.. kanskje en oppdatering på biosen duger?.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Dette er gjennomgått, og løsningen ligger under "lagringsmedier". Les her. Du må aktivere LBA, og kanskje søke på forumet Endret 3. mai 2004 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 jeg blir så IRRITERT på de som ikke klarer å lese før dem poster Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Velkommen til forumet kimlund (selv om du registrerte deg allerede i desember 03). Tips: Det kan være greit å sjekke "stikcy" poster og bruke søkefunksjonen før du spør om noe. Forøvrig bør du legge inn Service Pack 1 hvis det er XP du kjører. Lenke til kommentar
kimlund Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Takk for det. Beklager, jeg skal søke neste gang Lenke til kommentar
highlander Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Får litt vondt i hjertrota av sånt jeg og Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg også......<ironi>..en bedre velkomst skal man lete lenge etter.....</ironi> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå