OlavRo Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hei Eg får det ikkje til å funke. Problemet mitt var. Eg skulle kople den bærbare til tv for å nytte dvd en på tv. Dette går ikkje. Eg har gjort - kjøpt s-video kabel - kjøpt lyd kabel - kopla saman Lyden virker Bildet blir veldig dårlig, dvs desktopen viset, ikkje bildet fra dvd. Eg er glad for all support. Lenke til kommentar
hce Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Du må fikle på video overlay i driveren til skjermkortet ditt. Sett TV til å være primær display så kommer nok DVD på TVen Lenke til kommentar
iacob Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Det er også noe mikk i forhold til hva slags s-videokable du bruker. Det kreves i visse tilfeller en slags omformer i pluggen. Jeg trengte en sånn og skjøpte den på biltema for en slikk og ingen ting.. Det kan også være løsningen. Og jo, så var det et annet punkt også. Gå inn i options på mediaspilleren din og juster videoakselerasjonen. Det kan også hjelpe. Det er jo helt vanvittig at dette skal være problematisk, men det veldig vanlig å ha problemer med det. Jeg trøbla en stund og endte la den eldre av de tobærbare jeg har være en dedikert mediamaskin. Orket ikke å stille inn alt hver gang.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå