knutby Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Noen som vet hvor jeg får billigst pris på en tur retur gardemoen-new york? Avreise 26. juni Hjemmreise 17. Juli Får selv bare til tundt 6500kr og det er litt dyrt... Andre forslag? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Continental har begynt å fly på de tider. Du burde nok klare det noe billigere, selvom Contiental ikke henvender seg til lavprismarkedet. Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Tar jeg ikke helt feil, så kan du søke og sammenligne flypriser på GotoGate Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg har vanligvis bestilt gjennom www.kilroy.no Dessverre er du nok for seint ute for å få de billigste billettene. Må vanligvis bestille seinest i mars for å få priser under 3000,- Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Har du prøvd å bestille fra KLM? Det er sommer tilbud, begrenset plasser. Så prøv å søk nå. Tror prisen er rundt 3000 kr Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Klarte å skaffe fra KLM til 4159kr, billigse man kan få på denne tiden Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 KLM har ofte brukbare tilbud de;) Synd de har gått sammen med de slemme franskmennene Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Eller snik deg inn på gatene, og gjøm deg oppi en hjulbrønn på 757'ene til Continental. God plass, men jævlig kaldt. Ta defor på deg termodress og ta med deg matpakke, så skulle deg gå bra. Husk bare å pass deg for hjulene når de feller dem inn, og hold deg godt fast når de feller dem ut på final, det kan blåse litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå