staalej Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg trenger tips til å velge en barebone til spill og slikt. Jeg spiller såpass lite at det neppe er lurt å kjøpe "Det Aller Heftigste", men jeg vil gjerne kunne teste nye spill hvertfall den første tiden.. Jeg har noen krav: 1) P4, 478 2) Må støtte 266-RAM, jeg har noe liggende 3) Må ha AGP-slott, til skjermkort 4) Gjerne S-ATA, men helst IDE også. Funker adapterne mellom disse? 5) FW og USB, selvsagt 6) GJERNE kul design med bra interface foran. 7) Gjerne plass til mer enn én disk Pris er egentlig ikke så farlig i denne omgang. -- Ståle Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) vel... Shuttle funker jo ganske fett da jeg har selv en shuttle boks med følgende spec : P4 2.4 GHz 1 GB DDR400 RAM RADEON 9600 PRO WD 120 GB 8MB DISK NEC DVD-Brenner FW & USB port foran jeg har ikke SATA på min boks men vet at noen av de shuttle boksene skal ha det Kan ikke klage på støynivået heller Endret 3. mai 2004 av Gribuz Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Alle de nyeste Shuttle-modellene har både USB og FW foran og bak, støtte for DDR-ram og AGP-slot. Skal du ha socket 478 og S-ATA i tillegg, blir det ikke så veldig mange modeller igjen å velge mellom. Shuttle-kabinett har fint plass til to harddisker, tre hvis du kutter ut den optiske enheten. Det blir dog varmt i kabinettet, så kjøp en god og stillegående vifte. Den Sunon-viften som kommer med som standard, har en tendens til å bråke mye på full pupp. Sharkoon low noise eller Papst er gode greier. Når du får kabinettet, klipp vekk gitteret på baksiden først som sist. Temperaturen i kabinettet synker en del, og det er noe drit å utsette det fordi kabinettet er fullt av hardware. Lenke til kommentar
obos Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 sjekk denne http://www.rusle-pc.tk/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå