jonassi Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 alle mobilene her har jo helt for ræva minne... 2 mb er jo alt for lite..piss sier jeg ass.. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 alle mobilene her har jo helt for ræva minne... 2 mb er jo alt for lite..piss sier jeg ass.. Det er ikke alle som trenger mer enn 2mb minne da. Men jada, det kan være litt lite. Da får man heller satse på V600 eller E700 Lenke til kommentar
ImmerFx Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Hei. Hadde vært fint om dere holdt dere til tråden. K700 diskuterer dere i mange tråder allerede uanset.. Men takk for hjelpen likevel Z600 er LIK T610? Bare bedre skjerm? Mens T630 er bedre på andre områder også? Er litt usikker på om jeg skal gå for T630 el Z600, men tror jeg får gå i en butikk og se begge ved siden av hverandre. For det er vel lurest å legge i litt mer og få en av de overnevnte i stedet for T610? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 1.Z600 er LIK T610? Bare bedre skjerm? Mens T630 er bedre på andre områder også? 2.Er litt usikker på om jeg skal gå for T630 el Z600, men tror jeg får gå i en butikk og se begge ved siden av hverandre. 1. Ja, z600 bygger på t610 men har noen få forbedringer som fks. skjermen. T630 er mer en "ny" modell og har litt mere "godsaker". 2. Det smarteste du kan gjøre er vel det, og bestemme deg der, forskjellene er uansett ikke store mellom mobilene. Lenke til kommentar
ImmerFx Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Hei. Så på både t630 og z600 samtidig.. vanskelig å bestemme seg, men hvis det er som dere sier at t630 er litt bedre teknisk (og softw.) enn z600, så tror jeg nok jeg går for den.. Men vil vente på Liquid Black, den ser digg ut... Noen som har kjøpt seg en t630, erfaringer? (I butikken påstod de at de alle tre var like, bare at z600 og t630(+edge greier) har bedre skjerm enn t610) ... Så også på LG G5400 i butikken i dag, den var veldig digg, liten og lett og stilig..,men er nok tryggere å legge i mer og få et merke jeg vet jeg liker Hvor anbefaler dere å kjøpe? (2790 er vel billigste for t630?) Er f.eks www.norwegiantelecom.no (partner til chess) bra? skal ha uten binding.. hva anbefaler dere? Jeg tror jeg skal kjøpe meg handsfree(enkleste org. fra SE) og kanskje noe veske/beskyttelsesgreier også.. Det er vel ikke no beskyttelse på lisa på telefonen(verken t630 el z600)? Daniel Endret 4. mai 2004 av ImmerFx Lenke til kommentar
Hrti Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Eg har t630, og har so langt berre gode erfaringar med den. Valgte sjølv å gå for Frosty White. Tykkjer den ser ut som den er designa av Apple, og sidan "alle" snakkar om å kjøpe den svarte. Telefonane har ikkje edge-funksjon, sjølv om dei på butikken du var på seier det. Men er god skjerm viktig så tykkjer eg du kan eliminere ut t610. Ellers er det berre smak og behag. Det er betre å velge den telefonen du tykkje passar best til -deg- enn å velge den telefonen andre tykkjer er finast. Uansett om du vel z600 eller t630, så har du gjort eit godt val. Good luck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå