ImmerFx Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Hei, jeg trenger litt hjelp med valg av mobiltlf, jeg har nå hatt SE T300, og er fornøyd med den. Nokia skal jeg uansett ikke ha, de jeg vurderer er disse: SE t630/SE t610/SE Z600/LG G5400... og så er jeg åpen for gode forslag om en fra siemens el samsung muligens. Men antakelig vil jeg gå for Sony Ericson. Jeg er usikker på om jeg vil ha clamshell eller ikke, har ingen erfaring med dette. Er det bedre å legge i litt ekstra og få 630 el z600 i stedet for 610? Er SE Z600 og SE T630 HELT like teknisk osv?Hvis ikke, hva er forskjellen? Hva mener dere? Hva med LG telefonen, er den bra?Har hørt mange som har problemer med LG, at de klikker fort. Kjempefint hvis dere kunne hjelpe meg med mitt valg, kom med litt for og i mot, og kanskje og en konkret anbefaling!! Det ville vært utrolig fint Daniel. Endret 3. mai 2004 av ImmerFx Lenke til kommentar
Habla Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Bra at du går for SE.....(jeg forutsetter at du gjør det..lol) Brukt det lille ekstra på en z600 eller en t630. Det er det helt klart verdt. Forskjellen mellom z600 og t630 er design. Jeg liker dem begge, men her kan du følge din egen magefølelse. LB SE T630 syns jeg kanskje er penest.... Jeg er fan av LG men det burde du ikke velge. Lenke til kommentar
ImmerFx Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) usikker på om jeg vil ha clamshell? aldri hatt det.., men jeg synes den virker unødvendig stor(z600), kanskje da bedre å gå for 630? Men du er sikker på at 630/z600 er helt like teknisk?Noen påstår nemlig at z600 er likere 610, men det er vel feil? Liker LB versjonen av 630 selv, den ser fin ut. Noen som har SE T630 og har erfaringer? Endret 3. mai 2004 av ImmerFx Lenke til kommentar
Hrti Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Z600 og T610 er like, men z600 har ein betre skjerm. t630 har to nye funksjonar: My Friends og Pre-play, men ingen av desse er støtta av norske operatørar (så vidt eg veit), men det kan jo hende dei vert det etterkvart. Personleg gjekk eg for t630, og eg har ikkje angra eit sekund Lenke til kommentar
GoldenShower Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Vet at My Friends krever opratørstøtte, men jeg trodde ikke at pre-play krevde det....?? Hvis det er tilfelle så skjer det vel alldrig at man får det i norge. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg ville nok valgt z600.. den er ikke så stor som alle skal ha det til! Lenke til kommentar
GA Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Vel chosebakken. Det er vel egentlig en smakssak... Personlig synes jeg den er altfor stor... Men anbefaller å stikke innom en butikk å se selv! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 jeg ville kanskje ventet litt på K700 Lenke til kommentar
ImmerFx Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 ikke lyst til å bruke så mye penger på mobil som k700 vil koste.... vil bruke maks 3000kr. 630 er altså litt bedre enn z600??den er nyere? Jeg bør nok dra i en butikk og prøve å holde begge to i hånda.. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 jeg ville ha gått for en t630 i svart farge .............mye kuler enn den hvite og z600 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg sikler også veldig på K700 for tiden men den koster jo rundt 4000. Det synes jeg er for mye. T610 går derimot for ca 1500kr på bruktmarkedet og det er jo en fin pris. (2500kr billigere enn K700 og ikke så veldig mye dårligere) Lenke til kommentar
scoot Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Jeg sikler også veldig på K700 for tiden men den koster jo rundt 4000. Det synes jeg er for mye. T610 går derimot for ca 1500kr på bruktmarkedet og det er jo en fin pris. (2500kr billigere enn K700 og ikke så veldig mye dårligere) 4000 ja, det sier de nå.. Men de sier at den skal koste rundt 400£, ( ca 3200,- ) som mange andre sier, de setter prisene høyt fordi de ikke skal få klager på at de satt den for lav.. Det er nå hva JEG tror.. EDIT: Altså, veit du om K700 er så lite bedre? den hakke kommet ut enda.. og et par ting som er bedre: Minne Skjerm Kamera ( i think ) etc etc.. Endret 3. mai 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Z600 og T610 er like, men z600 har ein betre skjerm. t630 har to nye funksjonar: My Friends og Pre-play, men ingen av desse er støtta av norske operatørar (så vidt eg veit), men det kan jo hende dei vert det etterkvart. Personleg gjekk eg for t630, og eg har ikkje angra eit sekund pre-play fungerer på Netcoms nett i alle fall. My friend fungrer derimot ikkje nå nokon av netta (tjenesta er ikkje implementert verken hjå telenor eller netcom). mvh JanEirik Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 EDIT: Altså, veit du om K700 er så lite bedre? den hakke kommet ut enda.. og et par ting som er bedre: Denne review'en kom for en måned siden: http://www.mobile-review.com/review/sonyer...n-k700-en.shtml K700 er klart bedre enn T610/T630 men prisen er jo også ca dobbelt så høy. Man må nesten vurdere selv om man har bruk for de bedre egenskapene til K700 og om man er villig til å ta seg råd til det. Personlig har jeg litt dårlig råd så jeg ville nok gått for en brukt T610 med kvittering og dermed en del reklamasjonstid igjen. Kameraet er uansett for dårlig til annet enn å lage ikoner med. Gleder med til mobilkameraene blir så bra at man faktisk kan ta fotografier som kan skrives ut i 10x15 cm og har greie farger. Men det tar nok ennå et par år før slike dukker opp i mobiler til under et par tusinger. Da tenker jeg på 2+ Mpixel, fast fokus, høykvalitet asfærliske glasslinser, ok blitz osv. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 k700: radio mp3 3d java lekker design luksus skjerm 32mb minne vidio opptaker bra kamra Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) k700 ##15 linjer lik den over fjernet av moderator - enden## Endret 3. mai 2004 av enden Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 bra kamra Jada... du trenger ikke spamme selv om du tydeligvis er svært begeistret for K700. Dessuten har trådstarter sagt en maxpris på 3000kr og da er vel allerede K700 utelukket. (i hvertfall før det bikker over til 2005) PS. "bra kamera" bør vel redigeres til "bra kamera til å være mobiltelefonkamera". Selv de aller beste mobilkameraene suger som fotokamera, og kommer sikkert til å gjøre det et par år til. Lenke til kommentar
Hrti Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Z600 og T610 er like, men z600 har ein betre skjerm. t630 har to nye funksjonar: My Friends og Pre-play, men ingen av desse er støtta av norske operatørar (så vidt eg veit), men det kan jo hende dei vert det etterkvart. Personleg gjekk eg for t630, og eg har ikkje angra eit sekund pre-play fungerer på Netcoms nett i alle fall. My friend fungrer derimot ikkje nå nokon av netta (tjenesta er ikkje implementert verken hjå telenor eller netcom). mvh JanEirik Ja, når du seier det så kjem eg i hug at eg testa pre-play her ein dag. Men tykkjer ikkje akkurat den funksjonen er naudsynt, sidan eg lastar ringetonane ned på PC og fører over på den måten Mt Friends hadde derimot vore ganske praktisk vil eg tru... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg kjøpte en T630 her for ikke så lenge siden, men desverre ble den litt rar etter 2 dager så den er på rep. Men men... Det jeg fikk testa av den var helt greit nok, men hadde jeg skulle valgt en av de mobilene du har her så hadde jeg godt for Z600 og ikke T630 selv om jeg gjorde det. De er nesten identiske, men jeg har mer lyst på en klapp T630 er så kjedelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå