Gå til innhold

Antikrigsforfatter med kred

Gjest medlem-23990

Anbefalte innlegg

Virkelig ironisk blir det forsåvidt når øverskommanderende kan skilte med samme taktikk.

Ja vel. Men så kommer faktaene!

1. Bush var en pilot, en god pilot.

2. Bush har aldri sagt at han er en krigsveteran.

3. Bush fløy inn på flåten i Irak i et fly, fordi han var engang en pilot.

4. Hvordan er dette samme taktikk som å gi seg ut for å være noe man aldri har vært?

1. Bush var pilot i Champagne skvadronen (som den ble kalt, dvs rikmanssønnene ble plassert der) og nei han var ingen god pilot.

2. Jo det har han.

3. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

4. Får stå for seg selv

Skal jeg si deg hva Bush er? Han er en morder. Ingenting annet. Men i følge seg selv så er han et sendebud fra Gud.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er du fåkkings blind? Skjønner du ikke at hele opplegget med Bush som lander på ett hangarskip i ett jagerfly, vagger ut av flyet og holder tale for de tøffe soldatene i pilotutstyr, påstår de siste kamphandlingene er slutt etc, er ett PR-stunt? Ærlig talt. Selvfølgelig var det det. Det er derimot ikke noen kritikk av Bush, bortsett fra at han så passe tåplig ut da ;)

okei, så er det ett PR stunt...so fokkings what? er han den første presidenten som gjør PR stunt? (jeg tror forøvrig at å få presidenten på besøk via carrier landing var en skikkelig moral boost for de som tjenestegjorde på den carrieren...

BTW, ikke F. om jeg ville ha gjort det samme (landa på en carrier)...det er ganske så farlig...

Lenke til kommentar

4. Hvordan er dette samme taktikk som å gi seg ut for å være noe man aldri har vært?

Pointet var jo at Bush feiget unna krigen..

Lenke til kommentar

Feiget unna? :ermm:

Piloter trengs i en krig, og noen skal beskytte landet "innenfra". Derfor må dette aksepteres, og ike hånes. Mulig det er mer heltemodig å kjempe nede i bushen, men det er ikke bare dette som trengs..

Lenke til kommentar
Ja vel. Men så kommer faktaene!

Dette er vel årsaken til at jeg i det hele tatt blandet meg inn i debatt. En person presenterer 'faktaene' uten noen videre begrunnelse. Når forfatteren så blir konfrontert med motargumenter kan plutselig ingenting bevises. Har sett en del gode reaksjoner (folk er enig/uenig) og er fornøyd med det. Misliker sterkt at folk bare slenger ut påstander og forventer at alle skal tro det. My mission is done.

Vel vel, når eventuelle fakta kommer på bordet som renvasker Bush kommer på bordet skal jeg tro det. Min inntil den tid kommer jeg ikke til å tro at beskyldningene er ubegrunnet. Ja jeg har sjekket bakgrunnsmaterialet fra begge leirene og så langt er det Bush som har et forklaringsproblem etter min mening.

That's it. Heretter skal jeg holde meg on-topic.

Lenke til kommentar

Feiget unna? :ermm:

Piloter trengs i en krig, og noen skal beskytte landet "innenfra". Derfor må dette aksepteres, og ike hånes. Mulig det er mer heltemodig å kjempe nede i bushen, men det er ikke bare dette som trengs..

tja, nå skal det mye til for at Vietcong eller NVA utgjorde en trussel mot fastlands USA da... Å tjene i militæret samtidig som det er krig, er ikke det samme som å delta i krigen, iallefall ikke hvis det bare er 0.00001% sannsynlighet for at du vil komme til å måtte delta aktivt (og med det mener jeg å fly kampoppdrag)....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...